تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

اردوی یک ماهه حریف پرسپولیس در هلند و برگزای 6 دیدار دوستانه

باشگاه الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اردوی تابستانی خود را در هلند برگزار خواهد کرد و قرار است که در این کشور چند دیدار دوستانه برگزار کند.
رویداد۲۴- باشگاه الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اردوی تابستانی خود را در هلند برگزار خواهد کرد و قرار است که در این کشور چند دیدار دوستانه برگزار کند.

به نقل از الشرق الاوسط، تیم فوتبال پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الاهلی عربستان برود. الاهلی یکی از پرمهره‌ترین و با کیفیت‌ترین تیم‌های فوتبال عربستان است. هدایت این تیم عربستانی را کریستیان گروس سوئیسی بر عهده دارد.

روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد که الاهلی برای آمادگی هر چه بیشتر شروع لیگ عربستان و همچنین دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس اردوی 25 روزه را در هلند برگزار خواهد کرد و قرار است که پنج، شش دیدار دوستانه هم برگزار کند.

این روزنامه عربستانی تاکید کرد که عمر السومه، عبدالشافی، سعد الامیر و ایوانس چهار بازیکن خارجی الاهلی فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد، اما وضعیت گروس سرمربی با تجربه تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این احتمال زیاد است که او از کار بر کنار شود.

از برایان لادروب، سرمربی الریان قطر به عنوان جدی ترین گزینه هدایت الاهلی در صورت اخراج گروس سخن به میان می آید.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان