تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

چه کسی سرمربی ذوب‌آهن در لیگ هفدهم است؟

باشگاه ذوب آهن اصفهان طی چند روز آینده سرمربی جدید خود را معرفی می کند تا به روزهای خوب خود در گذشته برگردد.

رویداد۲۴-باشگاه ذوب آهن اصفهان طی چند روز آینده سرمربی جدید خود را معرفی می کند تا به روزهای خوب خود در گذشته برگردد.ذوب آهن اصفهان در 10 سال گذشته یکی از تیم های قدرتمند و برتر فوتبال ایران بوده است اما این تیم در فصل گذشته فراز و نشیب هایی داشت که مانع کسب سهمیه آسیایی برای سبزپوشان اصفهانی شد. ذوب آهن در فصول قبل اگرچه به قهرمانی لیگ برتر نرسید اما بارها جام حذفی فوتبال ایران را فتح کرد و توانست در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

همین چند سال پیش بود که تیم اصفهانی فوتبال ایران با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و برای ایران افتخار آفرینی کرد. از آن تیم ذوب آهن بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی شدند و توانستند چند سال پیراهن تیم ملی ایران را نیز برتن کنند.

با این پیشینه خود اما ذوب آهن در لیگ شانزدهم نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند. این تیم در اوایل با یحیی گل محمدی نتایج خوبی نگرفت و پس از اختلافاتی که میان این مربی با مدیران باشگاه پیش آمد، او جای خود را به دستیارش مجتبی حسینی داد. اگرچه در استارت کار با حسینی نتایج خوبی کسب شد اما در ادامه ذوب آهن فراز و نشیب زیادی را تجربه کرد و در نهایت هم نه تنها از جام حذفی کنار رفت و در لیگ به سهمیه آسیایی نرسید که در لیگ قهرمانان آسیا نیز ضعیف ترین نتایج را دربین نمایندگان ایران کسب کرد. مجموعه این عوامل باعث شد تا مدیران باشگاه ذوب آهن تصمیم به ایجاد تغییرات بگیرند و با مجتبی حسینی قطع همکاری کنند.

مدیران باشگاه ذوب آهن حالا قصد دارند تیمی را روانه مسابقات لیگ برتر هفدهم کنند که خاطرات خوب گذشته تکرار شود. در این بین ذوب آهنی ها 4 گزینه به نام های امیر قلعه نویی، دراگان اسکوچیچ، امید نمازی و مجید صالح را برای سرمربیگری تیم خود معرفی کردند و قرار است طی روزهای آینده سرمربی جدید از بین آنها برگزیده شود.

در چنین شرایطی ذوب آهن برای اینکه به روزهای خوب گذشته برگردد و دوران طلایی را تکرار کند نیاز به یک مربی بزرگ دارد. مربی که سابقه خوبی در فوتبال داشته باشد و با دانش فنی بالای خود شخصیت از دست رفته ذوب آهن را برگرداند. سبزپوشان اصفهانی بی تردید بدشان نمی آید حالا که دیگر تیم اصفهانی، رقیب دیرینه شان(سپاهان) با قدرت وارد نقل و انتقالات شده و می خواهد تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ هفدهم کند، آنها نیز با یک انتخاب هوشمندانه برای سرمربیگری تیم، روحیه از دست رفته را برگردانند و تیم خود را در حد یک مدعی قهرمانی تجهیز کنند.

ذوب آهنی ها اگرچه از نظر مالی بودجه کمتری نسبت به سال های قبل هزینه خواهند کرد اما قطعا از بین گزینه های موجود باید به سراغ مربی بروند که بتواند با امکانات معقول بازیکنان بزرگ را در نقل و انتقالات جذب کند و با استفاده از سوابق خوب خود در امر مربیگری تیم را سروسامان دهد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن انتخاب و معرفی خواهد شد.  

منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان