تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ازبکستان

تیم ملی کشورمان با سیستم همیشگی مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت.

رویداد۲۴-تیم ملی کشورمان با سیستم همیشگی مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت.تیم ملی کشورمان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ازبکستان خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایران مقابل این تیم به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان

سنگربان تیم ملی مقابل ازبکستان مثل بازی‌های دیگر، علیرضا بیرانوند خواهد بود. این دروازه‌بان مورد اعتماد کی‌روش بوده و در تمام بازی‌های تیم ملی نقش سنگربان اصلی کشورمان را بر عهده داشته است.

 

مدافعان میانی

مرتضی پورعلی‌گنجی و پژمان منتظری به احتمال فراوان مدافعان میانی اصلی تیم ملی در بازی با ازبکستان خواهند بود. البته احتمال بازی جلال حسینی هم در این پست وجود دارد.

 

مدافع راست

کی‌روش نشان داده به بازی رامین رضاییان علاقه زیادی دارد و حتی در دورانی که او تیمی ندارد و مدت‌ها از شرایط بازی دور است هم به تیم ملی دعوت می‌شود.

رضاییان در بازی با مونته‌نگرو عملکرد خوبی داشته و به احتمال زیاد در پست دفاع راست تیم ملی مقابل ازبکستان به میدان خواهد رفت.

 

مدافع چپ

در بازی دوستانه مقابل مونته‌نگرو، کی‌روش به سعید آقایی میدان داد ولی با اضافه شدن لژیونرها به احتمال زیاد میلاد محمدی به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

 

هافبک‌های دفاعی

سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی ثابت تیم ملی خواهد بود و زوج او در این پست به احتمال زیاد احسان حاج‌صفی است. البته حاج صفی مصدومیتی جزئی دارد و در صورتی که به بازی نرسد ممکن است علی کریمی جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

 

هافبک هجومی

در این پست به احتمال زیاد اشکان دژاگه با بازوبند کاپیتانی به میدان می‌رود. البته احتمال بازی شجاعی هم هست ولی دژاگه گزینه‌ محتمل‌تر است.

 

بال چپ

کی‌روش در این پست در بازی‌های اخیر از مهدی طارمی استفاده کرده است و به احتمال زیاد در بازی با ازبکستان هم همین کار را تکرار خواهد کرد.

 

بال راست

علیرضا جهانبخش که بازی‌های خوبی در لیگ هلند انجام داده است از نفرات ثابت کی‌روش در بازی‌های قبلی بوده است و در این بازی هم حضورش محتمل است.

 

مهاجم میانی

این پست در اختیار سردار آزمون خواهد بود که امید اول گلزنی در دیدار با ازبکستان محسوب می‌شود.

 

ترکیب احتمالی ایران مقابل ازبکستان:

علیرضا بیرانوند - مرتضی‌ پورعلی‌گنجی - پژمان منتظری - رامین رضاییان - میلاد محمدی - احسان حاج صفی - سعید عزت اللهی - علیرضا جهانبخش - مهدی طارمی - اشکان دژاگه - سردار آزمون

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
سردار گل بزن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان