تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

ستاره خط خورده در بین 11 بازیکن کی روش!

یکی از رسانه های ازبکستانی پیش بینی از ترکیب ایران را روی خروجی خود قرار داده است.

رویداد۲۴-یکی از رسانه های ازبکستانی پیش بینی از ترکیب ایران را روی خروجی خود قرار داده است.تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21:15 دقیقه امشب در رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی ازبکستان می رود.

یکی از رسانه های مطرح ازبکستانی ترکیب احتمالی دو تیم را کار کرد که در این بین ترکیب تیم ملی ایران نکات عجیبی را در دل خودش دارد.

طبق پیش بینی این سایت ازبک، ایران با ترکیب 2-4-4 به میدان می اید. علیرضا بیرانوند در درون دروازه است. در قلب خط دفاعی مطابق پیش بینی مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری حضور دارد. رامین رضاییان هم دفاع راست ایران خواهد بود اما نکته جالب قرار دادن سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی است. این بازیکن به احتمال بسیار زیاد اصلا جزو 23 بازیکن نهایی تیم ملی نیست چه برسد به اینکه بخواهد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

در خط میانی عزت اللهی و حاج صفی قرار دارند. دو گزینه ای که به احتمال فراوان درست هم خواهد بود. مهدی ترابی و اشکان دژاگه دو هافبک کناری تیم ملی از نگاه سایت ازبکی خواهند بود. دو بازیکنی که به احتمال فراوان جایی در ترکیب اصلی ندارند.

در نهایت سردار آزمون و انصاری فرد هم مهاجمان تیم ملی طبق گفته این گزارش خواهند بود.

باید دید تا چه حد این ترکیب به واقعیت نزدیک است. با این حال به نظر می رسد تیم ملی با سه الی 4 تغییر نسبت به چیزی که اینجا ذکر شده امشب به میدان بیاید.

این سایت ازبکی ترکیب تیم ملی خود را نیز این گونه پیش بینی کرده است: لوبانوف، شوراخمدوف، کریمتس، آندریف، عزیزبک حیدروف، شومورودوف، آحمدوف، عبدوخولیکوف، وافونین، اسماعیلوف و سرگیف

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان