تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

ظریف: آمریکا علائم غلطی را در منطقه ارسال می کند

وزیر امور خارجه گفت: دولت آمریکا علائم غلطی را در منطقه ارسال می کند و متاسفانه برخی از کشورهای منطقه نیز آن را دنبال می کنند.
رویداد۲۴-وزیر امور خارجه گفت: دولت آمریکا علائم غلطی را در منطقه ارسال می کند و متاسفانه برخی از کشورهای منطقه نیز آن را دنبال می کنند.

محمد جواد ظریف عصر دوشنبه در دیدار با همتای نروژی خود با اشاره به خطر وهابیت و ریشه های اعتقادی افراطی پیروان این گروه ، آن را خطری بسیار عمده برای ثبات در منطقه خواند.

وزیر امور خارجه همچنین بر سیاست اصولی کشورمان مبنی بر همکاری و مشارکت با کشورهای منطقه و لزوم وجود ثبات و امنیت در منطقه تاکید کرد و افزود: دولت آمریکا علائم غلطی را در منطقه ارسال می کند و متاسفانه برخی از کشورهای منطقه نیز آن را دنبال می کنند.

بورگه برنده وزیر امورخارجه نروژ نیز در ابتدای دیدار مراتب همدردی و تسلیت خود را در رابطه با حوادث تروریستی اخیر در کشورمان اعلام داشت.

در این دیدار وزرای خارجه دو کشور در خصوص تحولات جاری منطقه از جمله بحران جاری میان قطر و همسایگان و نیز وضعیت کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق گفت وگو کردند و گفت وگوی سیاسی را بهترین راه حل برای رفع اختلافات و کاهش تنش در منطقه دانستند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان