تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

حشد الشعبی سوپاپ امنیت عراق است / ناکامی طرح‌های تفرقه‌برانگیز میان مردم عراق

مشاور امنیت ملی عراق تأکید کرد که حشد شعبی سوپاپ اطمینان و امنیت عراقی‌ها و ضمانت آینده آن‌ها هستند.

رویداد۲۴-مشاور امنیت ملی عراق تأکید کرد که حشد شعبی سوپاپ اطمینان و امنیت عراقی‌ها و ضمانت آینده آن‌ها هستند.  فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی عراق در مراسم رسمی به مناسبت سومین سالروز تأسیس هیئت حشد شعبی گفت: شکست داعش از طریق عزم و اراده نیروهای حشد شعبی و فداکاری‌های آن‌ها برای دفاع از وطن صورت می‌گیرد. تروریست‌های داعش هرگز از عراق فرار نخواهند کرد و از آن‌ها انتقام گرفته شده و در خود عراق شکست خواهند خورد.

وی گفت: حشد شعبی بزرگتر از این هستند که یک طرف سیاسی باشند بلکه سوپاپ اطمینان و امنیت عراقی‌ها و تضمین آینده آن‌ها هستند.

فالح الفیاض گفت: تمامی عراقی‌ها با تروریسم جنگیدند و طرح‌هایی که هدف آن تفرقه‌افکنی میان مردم عراق بوده، ناکام ماند. پیروزی‌هایی که در تمامی میادین به دست آمده نشان می‌دهد که عراق قادر به دفاع از خودش است.

ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی عراق نیز گفت: اگر حمایت ایران نبود حشد شعبی به اینجا نمی‌رسید و به این پیروزی‌ها علیه تروریسم دست نمی‌یافت.

وی گفت: تمامی طایفه‌های عراقی با مذاهب و اقلیت‌های مختلف جزو حشد شعبی هستند. حشد شعبی هیچ گاه در جنگ‌هایش خارج از چارچوب دولت و ارتش حرکتی نکرده است.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان