تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

شریفات: هواداران فولاد در قلبم جای دارند

وینگر جدید تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوست داشتم در تیمی بازی کنم که از نظر فنی برایم خوب باشد و فکر می‌کنم ذوب آهن بهترین انتخابم بود.

رویداد۲۴-وینگر جدید تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوست داشتم در تیمی بازی کنم که از نظر فنی برایم خوب باشد و فکر می‌کنم ذوب آهن بهترین انتخابم بود.اسماعیل شریفات بازیکن 29 ساله خوزستانی امروز با امضای قراردادی به ذوب‌آهن اصفهان پیوست و شاگرد امیر قلعه‌ نویی شد. شریفات در خصوص جدایی از فولاد خوزستان، انتخاب تیم ذوب‌آهن و انگیزه اش برای درخشش در مسابقات لیگ هفدهم صحبت‌هایی مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید.

* ذوب آهن انتخاب فنی‌ام بود
از چند تیم با من تماس گرفته بودند و بعضا پیشنهادهای مالی بهتری هم ارائه کردند اما دوست داشتم در تیمی بازی کنم که از نظر فنی برایم خوب باشد و فکر می‌کنم ذوب آهن بهترین انتخابم بود، چرا که ذوب‌آهن مثل فولاد خوزستان جزو تیمهای بزرگ و صاحب اعتبار در فوتبال کشور است. در دو جلسه‌ای که با مدیران باشگاه ذوب آهن داشتم، آقایان آذری و کرباسچی و همکاران دیگرشان برخوردی حرفه‌ای داشتند و خوشبختانه در خصوص مسائل مختلف اتفاق نظر داشتیم و قرارداد امضا شد. امیدوارم که بتوانم در این تیم بازیکن مؤثری باشم.

* خوشحالم با قلعه نویی کار می‌کنم
آقای قلعه نویی مربی بزرگی هستند و خوشحالم که زیر نظر ایشان می‌توانم چیزهای جدیدی یاد بگیرم. سالی که قرارداد ٢ ساله ام با استقلال تمام شد و آقای قلعه نویی سرمربی تیم شدند، در لیست ایشان نبودم اما سال بعد یعنی همان سالی که با فولاد قهرمان شدیم، باشگاه استقلال درخواست کتبی برای جذبم به باشگاه فولاد ارائه کرد. این در زمان حضور آقایان دهکردی و فرکی در فولاد بود. زمانی هم که ایشان سرمربی تراکتورسازی بودند، دو بار خواستار حضورم در این تیم بودند و بهرحال امسال قسمت این شد که زیر نظر ایشان بازی کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتمادشان را بدهم و بازیکن مفیدی برای ذوب‌آهن باشم.

* از فولاد به فوتبال ایران معرفی شدم
فولاد خوزستان تیمی بوده که از آن به فوتبال ایران معرفی شدم. دو مقطع در فولاد حضور داشتم و همواره سعی کردم با تمام توان برای تیم بازی کنم. جا دارد از همه مدیران و مربیانی که طی این سال‌ها در تیم فولاد افتخار شاگردی آن‌ها راداشتم تشکر کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. انشاءالله وقتی به اهواز برگردم به دفتر آقای اژدری‌زاده می‌روم تا از مسئولان باشگاه خداحافظی کنم.

* پورموسوی در فولاد موفق می شود
سید سیروس پورموسوی مربی باانگیزه‌ای است و می تواند در فولاد موفق باشد. سال ٨٥ که ١٨ سال سن داشتم در تیم کارون مدتی زیرنظر ایشان بازی کردم. یک بازی دوستانه با فولاد داشتیم که بازی ٢ بر ٢ مساوی شد و ٢ گل تیم کارون را من زدم. عبدالله ویسی که پس از استعفای مایلی کهن بصورت موقت سرمربی فولاد بودند بازی‌ام را پسندید و از آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه خواست تا مرا به فولاد بیاورد. پورموسوی هم که مربی و مدیر تیم کارون بود همکاری زیادی کرد تا این انتقال انجام شود که از ایشان بسیار ممنونم.

* هواداران فولاد در قلبم جای دارند
سه سال به اضافه پنج سال را در باشگاه فولاد حضور داشتم. با این تیم سهمیه آسیایی گرفتیم، قهرمان لیگ برتر شدیم، در لیگ آسیایی بدون باخت تا مرحله دوم صعود کردیم و بعضی روزهای تلخ را هم تجربه کردیم. اما چیزی که همیشه در ذهنم می‌ماند، محبت و بزرگی هواداران فولاد است. هوادارانی که همیشه در روزهای خوب و بد فوتبالم از من بعنوان بازیکن فولاد حمایت کردند. می‌خواهم از همین طریق به هواداران دوست داشتنی فولاد بگویم که در قلبم جای دارند و از آن ها خواهش می‌کنم برایم دعا کنند تا در ذوب‌آهن عملکرد موفق داشته باشم.

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان