تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

پاندای خوش یمن برای ژاپن

مسئولان صنعت گردشگری ژاپن برآوردن کرده اند که خرس پاندایی که به تازگی در این کشور متولد شده می تواند درآمد اقتصادی 242 میلیون دلاری برای ژاپن به ارمغان آورد.

رویداد۲۴-مسئولان صنعت گردشگری ژاپن برآوردن کرده اند که خرس پاندایی که به تازگی در این کشور متولد شده می تواند درآمد اقتصادی 242 میلیون دلاری برای ژاپن به ارمغان آورد.  مردم کشورهای مختلف بخصوص آسیای جنوب شرقی به خرس پاندا علاقه بسیار زیادی دارند و تولد پانداهای نوزاد می تواند از لحاظ اقتصادی نیز به این کشورها کمک زیادی کند.

پاندایی نسبتا بزرگ جثه روز دوشنبه این هفته در باغ وحش منطقه اوزاکا متولد شد و حالا مسئولان باغ وحش برآورد کرده اند که حضور این پاندا ۲۴۲ میلیون دلار برای این کشور درآمدزایی خواهد داشت.
باغ وحش «یونو زو» در اوزاکا از شهرت بالایی برخوردار است و اولین بار خرس های پاندا در سال ۱۹۷۲ میلادی در آن به معرض نمایش گذاشته شدند.
پیش بینی ها این است که با تولد یک پاندای جدید رکوردی تازه از ورود مردم برای دیدن این خرس زیبا و تماشایی به جا گذاشته شود و درآمد اقتصادی کلانی نیز بدست آید.
در همان سال ۱۹۷۲ میلادی که خرس های پاندا در همین باغ وحش به نمایش گذاشته شدند در مدت یک سال میزان ورودی ها به باغ وحش بیش از ۴۷ درصد افزایش یافت.
تارنمای ژاپن تایمز روز پنجشنبه برآورد کرده است که امسال بیش از پنج میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از این محل دیدن کنند که یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیش از سال قبل خواهد بود.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان