تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مجتبی محرمی:

"قول می‌دهم رضاییان به استقلال نرود"

مجتبی محرمی گفت: من به شما قول می‌دهم رامین رضاییان به استقلال نمی‌رود و امیدوارم برانکو به او یک فرصت دیگر بدهد.
رویداد۲۴-مجتبی محرمی گفت: من به شما قول می‌دهم رامین رضاییان به استقلال نمی‌رود و امیدوارم برانکو به او یک فرصت دیگر بدهد.

مجتبی محرمی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درباره صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی گفت: ابتدا باید به کادر فنی، بازیکنان، مدیران تیم ملی و مسوولان ورزش و همه مردم تبریک بگویم. ما برای اولین بار مقتدرانه و بدون هیچ اما و اگری راهی جام جهانی شدیم و این برای فوتبال ایران یک گام رو به جلو است. این صعود مقتدرانه حاصل یک کار گروهی بود و از وزیر ورزش  گرفته تا رئیس فدراسیون و از کی روش تا هواداران همه و همه برای یک هدف تلاش کردند و فوتبال ایران نشان داد با برنامه ریزی می تواند در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

او درباره برخی صحبت ها که درباره صعود تیم ملی در مرحله حذفی جام جهانی گفت: متأسفانه برخی انتقادها از تیم ملی خصمانه است، اینکه گفته می شود تیم ملی با کمترین گل زده راهی جام جهانی شده یا آن گروه تیم های قوی تر دارد، بهتر است این حرف ها را کنار بگذاریم، تا اینجا کی روش کارش را به بهترین شکل انجام داده و تیم ملی بدون یک گل خورده راهی جام جهانی شد. اینکه ما در جام جهانی به دور بعد صعود می کنیم یا خیر، باید ابتدا مشخص بشود با چه تیم هایی هم گروه هستیم و بعد از تجزیه و تحلیل در این باره اظهارنظر کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آسیا تصریح کرد: فکر می کنم بهترین قرعه برای پرسپولیس همین تیم الاهلی بود، درست است که ما در تهران میزبانی نمی کنیم اما باید این موضوع را در نظر  بگیریم که آنها هم در عربستان از ما میزبانی نمی کنند و فکر می کنم میزبانی پرسپولیس در قزاقستان یا کشورهای آسیای میانه تصمیم هوشمندانه ای باشد، چراکه آنها در آنجا مانند کشورهای عربی تماشاچی ندارند و ما می توانیم به لحاظ آشنایی با شرایط آب و هوایی یک قدم از آنها جلوتر باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن دارد عنوان کرد: جواب این سوال را برانکو باید بدهد، من فقط می گویم باید فاصله بازیکنان روی نیمکت با بازیکنان درون زمین کم باشد، ضمن اینکه بازیکنانی جذب شوند که در بازی هایی مانند لیگ قهرمانان آسیا بتوانند یک مهره تاثیرگذار باشند.

محرمی در پایان درباره وضعیت رامین رضاییان و شایعاتی در خصوص استقلالی شدن او گفت: من به شما قول می دهم رضاییان به استقلال نمی رود، البته دوست دارم و امیدوارم برانکو به او یک فرصت دیگر بدهد و معتقدم با وساطت چند پیشکسوت می توان این کار را انجام داد ولی رامین بازیکن خوبی است و با شناختی که من از او دارم به استقلال نمی رود.

منبع: برنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان