تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

وعده های افتخاری در مورد رضاییان و شجاعیان

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کار استقلالی شدن شجاعیان امروز تمام می‌شود و صددرصد او را بازیکن استقلال بدانید.
رویداد۲۴-مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کار استقلالی شدن شجاعیان امروز تمام می‌شود و صددرصد او را بازیکن استقلال بدانید.

سید رضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شب گذشته (شنبه) با مجید حسینی برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم و او قراردادش را تمدید کرد. با وجود اینکه پیشنهادات بهتری از باشگاه‌های دیگر داشت اما چون بازیکن مکتب استقلال است، ترجیح داد قراردادش را تمدید کند و بماند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مدیر برنامه‌های سید مجید حسینی و کاوه رضایی مشترک است و او می‌خواسته حسینی را هم به تیم دیگری بفرستد، گفت: این موضوع درست نیست. من جلسه طولانی مدتی را با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن برگزار کردم و در نهایت باید بگویم که کاوه رضایی خودش تصمیم گرفت فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود داریوش شجاعیان با یک باشگاه بلژیکی به توافق رسیده و حضور او در استقلال منتفی شده، تصریح کرد: این مسئله صحت ندارد. کار استقلالی شدن شجاعیان امروز تمام می‌شود و صددرصد او را بازیکن استقلال بدانید.

افتخاری خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بازیکنانی که مد نظر علیرضا منصوریان هستند را جذب کنیم و تا 48 ساعت آینده تیم ما کامل می‌شود.

وی در پایان، درباره وضعیت استقلالی شدن رامین رضاییان گفت: رضاییان از باشگاه‌های اروپایی پیشنهاداتی دارد که اگر با آنها توافق نکند، خودش دوست دارد که به استقلال بیاید.
منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان