تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

دستگیری مادر و دختر قاتل در اراک/ داماد قربانی آتش‌ اختلاف‌ها

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: زنی که دامادش را به علت اختلافات خانوادگی در اراک به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

رویداد۲۴-معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: زنی که دامادش را به علت اختلافات خانوادگی در اراک به قتل رسانده بود، دستگیر شد.محمود خلجی اظهار داشت: حدود ساعت چهار صبح ۲۶خردادماه سال‌جاری در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش‌سوزی در یک مجتمع آپارتمانی در یکی از شهرک‌های اراک بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه آپارتمانی که گزارش حریق آن داده شده بود، شناسایی و با پیگیری‌های ماموران انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضایی جسد مردی میانسال در حمام منزل کشف شد. بلافاصله مادر زن و همسر مقتول که در منزل حضور داشتند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

وی گفت: در تحقیقات کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، سرانجام مادر زن مقتول اعتراف کرد به علت اختلافات قبلی و مشکلاتی که با دامادش داشته،‌ او را به قتل رسانده و همراه دخترش(همسر مقتول) قصد داشتند با برافروختن آتش، آثار جنایت را از بین ببرند که همان لحظات اولیه، همسایه‌ها متوجه آتش شده و موضوع را به پلیس گزارش می‌کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با ارجاع پرونده به مرجع قضایی قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم پرونده صادر شد و بررسی پرونده و تحقیقات تکمیلی در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان