تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

مجیدی: به خاطر پول استقلال، حکم توقیف اموالم صادر شده است

بازیکن سابق استقلال با خطر توقیف اموالش قرار روبه‌رو شده است.

رویداد۲۴-بازیکن سابق استقلال با خطر توقیف اموالش قرار روبه‌رو شده است.میثم مجیدی بازیکن سابق استقلال، با بیان این که با مسدود شدن حساب‌هایش روبه‌رو شده است، گفت: متاسفانه حسابم از سوی اداره مالیات مسدود شده و حکم توقیف اموالم هم به زودی صادر می‌شود. به من گفته‌اند مالیات پولی که نگرفته‌ام را پرداخت کنم. پارسال که از استقلال جدا شدم، توافق کردیم که پول من را بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. به خاطر هواداران تا الان چیزی نگفتم ولی الان شرایط به شکلی است که هر لحظه احتمال دارد وسایل زیر پایم را هم از من بگیرند.

وی اضافه کرد: حدود 120 میلیون تومان مالیات برای دو فصل حضور در استقلال برای من بریده‌اند ولی من واقعا پول خودم را نگرفته‌ام که مالیاتش را بدهم. چند روز پیش هم به دفتر افتخاری رفتم ولی جلسه داشتند و گفتند خبرم می‌کنند. به هرحال سرشان در نقل و انتقالات شلوغ است ولی متوجه این هم باشند که من هم زن و بچه دارم.
بازیکن سابق استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای فصل بعدی چیست، عنوان کرد: فعلا چیزی معلوم نیست و درگیر مشکل مالیاتی هستم. مدیر برنامه‌هایم پیگیر کارها است و ان‌شاءالله انتخاب خوبی خواهم داشت.  

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان