تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

سپاه انتقام خون شهدای حادثه تروریستی تهران را گرفت

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: سپاه پاسداران همان‌گونه که وعده کرده بود انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اخیر در تهران را گرفت.

رویداد۲۴-نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: سپاه پاسداران همان‌گونه که وعده کرده بود انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اخیر در تهران را گرفت.فریده اولاد قباد در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «از نخستین روزهای طلوع امید و فجر ایمان و پیروزی در سال57، دشمنان آزادی و استقلال ملت رشید ایران به طراحی انواع توطئه‌ها دست زدند تا به‌زعم باطل خود انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند و همچنان به غارت منابع و تحقیر ملت خداجوی ایران اسلامی تداوم بخشند اما دست خدا از آستین مردی بزرگ از تبار اهل بیت برآمد و رهایی ملت را از یوغ استعمار خارجی و استبداد داخلی رقم زد. نظام سلطه جهانی وقتی که خود را در مقابل ملت رشید و مومن ایران ناتوان دید جنگ هشت ساله را با همکاری مرتجعین منطقه‌ای و صدام جانی بر مردم ایران تحمیل نمود اما رزمندگان مقتدر، دلیر و انقلابی ایران. داغ شکست را بر تارک متجاوزین حک کرد. تا اینکه اتاق‌های اندیشه‌ی شیطانی با همفکری رژیم صهیونیستی و وهابی‌های تکفیری و منافقین کوردل به تولید حرامیانی به نام لانه‌های زنبور پرداختند تا کشور ایران را نا امن نمایند. حملات تروریست‌ها در دوازدهم ماه مبارک رمضان نمونه‌ای از شقاوت و بزدلی تروریست‌ها بود که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان بی‌گناه و روزه‌دار شد. اما غافل از اینکه مردم ایران اسلامی با این ترقه‌بازی‌ها میدان را خالی نخواهد کرد و بر پیمان خود با شهیدان گرانقدر و ولایت وفادارند و چون عمار و حنظله و ابوذر بر سر خفاشان تاریک اندیش و حامیان آن‌ها فرود خواهند آمد و طیراَ ابابیل بر سپاه کفر و جهالت با موشک ذوالفقار آتشی از جهنم را در مرکز فرماندهی آنان برافروختند.

لذا حمله‌ موشکی پاسداران عزت و اقتدار با هدایت و موضع انقلابی رهبری به مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه انجام شد و موجی از غرور و نشاط را در جای جای وطن و در دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران ایجاد کرد و سپاه پاسداران همان‌گونه که وعده کرده بود انتقام خون شهدای حادثه‌ی تروریستی در مرقد امام(ره) و مجلس شورای اسلامی و سایر شهدایی که به دست تکفیری‌های وهابی به شهادت رسیده بودند گرفت.

این حملات موشکی پیام روشنی به حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ازجمله سردمداران تازه‌کار آمریکا و آل سعود و رژیم صهیونیستی است که چنانچه درس نگیرند سیلی‌های سنگین و کوبنده‌تری در راه است. پیام دیگر حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر شیطانی تکفیری‌ها ایجاد امید و نشاط در دل‌ دوستداران انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان است.

در پایان بر خود لازم می‌دانم درود بفرستم به غیرت و اقتدار پاسداران انقلاب اسلامی و با سری برافراشته و برگرفته از جوشش خون شهدا و ایثارگری جانبازان و تمامی بسیجیان و نیروهای امنیتی و نظامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری و تدبیر دولت امید به خود می‌بالیم که ایران اسلامی چنین فرزندان مومن و شجاعی دارد که ارمغان این شهامت و اخلاص امنیت و آرامش شهروندان است و خدا را به خاطر این جوانان مومن و غیرتمند و داشتن رهبری حکیم و فرزانه سپاس می‌گوییم و سر بر آستان حریم امام راحل می‌ساییم که این عزت و استقلال حاصل بینش‌، ایمان و تیزبینی ایشان بوده که در قلب و ذهن مردم ایران نهادینه شده است.»

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان