تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

دستگیری یک تروریست با هویت عراقی در ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر با بیان اینکه کاهش معضل تیراندازی هوایی در سطح شهر نیازمند یک کار اطلاعاتی بزرگ است، گفت: هر چند دستگاه قضائی برخوردهای زیادی با این افراد کرده است ولی برای از بین بردن این فرهنگ غلط همه باید بسیج شوند.
رویداد۲۴-دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر با بیان اینکه کاهش معضل تیراندازی هوایی در سطح شهر نیازمند یک کار اطلاعاتی بزرگ است، گفت: هر چند دستگاه قضائی برخوردهای زیادی با این افراد کرده است ولی برای از بین بردن این فرهنگ غلط همه باید بسیج شوند.

علیرضا آقاجری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: با توجه به حجم بالای پرونده های قضائی وارده به این دادستانی حضور تنها یک بازپرس جوابگو نیست که امیدواریم با تلاش های انجام شده این مشکل در نیمه دوم سال رفع شود.

دادستان ماهشهر در ادامه با اشاره به جزئیات دستگیری اخیر یک تروریست مرتبط با حادثه تروریستی تهران در ماهشهر گفت: این تروریست که تبعه عراقی داشت از طریق کانترهای عراقی وارد کشور شده بود و در خانه ای اجاره ای در سربندر به مدت 3 ماه مستقر و به کارهای اطلاعاتی و یارگیری مشغول بود.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر اضافه کرد: این تروریست که با تروریست های حادثه تهران در ارتباط بود و در تهیه مواد محترقه فعالیت داشت در یک کار اطلاعاتی و فنی پیچیده دستگیر و در حال حاضر تحت بازجوئی است.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان