تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

سناتور آمریکایی: با استیضاح ترامپ، فرد بدتری می آید

یک سناتور دموکرات آمریکایی به آن هایی که در آرزوی استیضاح رئیس جمهوری این کشور بسر می برند هشدار داد که در صورت تحقق این آرزو آن ها با خطر بزرگتری یعنی مایک پنس معاون ترامپ روبه رو خواهند بود که بمراتب از او بدتر است.
رویداد۲۴-یک سناتور دموکرات آمریکایی به آن هایی که در آرزوی استیضاح رئیس جمهوری این کشور بسر می برند هشدار داد که در صورت تحقق این آرزو آن ها با خطر بزرگتری یعنی مایک پنس معاون ترامپ روبه رو خواهند بود که بمراتب از او بدتر است.
ال فرنکن سناتور دموکرات ایالت مینه سوتا روز سه شنبه در گفت وگویی با 'اینترنشنال بیزنس تایمز' به آن دسته از دموکرات های آمریکایی که اعتقاد دارند موضوع اخراج جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی و جنجال های مربوط به روابط ترامپ با روسیه می تواند زمینه مساعدی برای محکومیت و استیضاح ترامپ فراهم کند هشدار داد و گفت که بهتر است مراقب باشند چه آرزویی می کنند.

وی افزود: دموکرات های آمریکایی بیاد داشته باشند که در صورت بر آورده شدن چنین آرزویی مایک پنس معاون ترامپ جای او را خواهد گرفت که بمراتب از او بدتر است.

فرنکن مایک پنس را شخصیتی مسلکی عقیدتی توصیف کرد که او ترجیح می دهد او را یک خشک متعصب بخواند و افزود که به نظر او در بسیاری از زمینه های سیاست داخلی رویکرد های پنس بی تردید زیانبارتر و بدتر از ترامپ خواهد بود.

این سناتور دموکرات آمریکایی در عین حال گفت وقتی پای سیاست خارجی و برخورد با بحران هایی مانند کره شمالی به میان می آید به نظر او پنس شخصیت مورد اعتماد تری از ترامپ است و اضافه کرد که ترامپ بشدت شخصیت و ذهنیتی نا مرتبط با واقعیت های جاری دارد و برای کسی قابل پیش بینی نیست که چه تصمیم هایی در سر او می گذرد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان