تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

"اعتراف" از امروز به نمایش در می آید

دومین پوستر نمایش «اعتراف» توسط امیرحسین عطایی طراحی شده و این گروه نمایشی در حالی که یک روز به شروع اجرای عمومی نمایش مانده است، آن را رونمایی کردند.

رویداد۲۴-دومین پوستر نمایش «اعتراف» توسط امیرحسین عطایی طراحی شده و این گروه نمایشی در حالی که یک روز به شروع اجرای عمومی نمایش مانده است، آن را رونمایی کردند.نمایش «اعتراف» از فردا چهارشنبه، سی و یکم خرداد ماه در سالن اصلی تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.تاکنون بلیت‌های ٩ روز اول اجرای نمایش به فروش رسیده و از امروز مجددا سایت‌های ایران کنسرت و ایران نمایش پیش فروش روزهای بعدی را آغاز کرده‌اند.

این نمایش دومین تجربه‌ی کارگردانی شهاب حسینی در مدیوم تئاتر است، او همچنین مانند اولین نمایش خود، علاوه بر کارگردانی، بازی در نقش اصلی را نیز بر عهده دارد.علی نصیریان نیز در شصت و هفتمین سال فعالیت هنری خود، در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

صالح میرزا آقایی ، نیما رئیسی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، شهرام ابراهیمی، میثاق زارع، غزاله نظر، ایلیا نصرالهی، پرند عین بیگی، تنی آواکیان، فاطمه عرب کرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقیقت جو، دیگر بازیگران نمایش «اعتراف» هستند.  

منبع: 24 نیوز
نظرات شما
پیشخوان