تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
چیت‌چیان در جمع خبرنگاران؛

نگرانی‌ها در مورد بی‌آبی مرتفع شده است/ مشکل جدی آب در ۴ شهر

وزیر نیرو تاکید کرد: در چندین شهر مانند اصفهان، شیراز، بوشهر و سیستان و بلوچستان با مشکل جدی روبرو هستیم و از هموطنانمان در این شهرها می‌خواهیم که با ما همکاری کنند.
رویداد۲۴-حمید چیت‌چیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت  آب و احتمال جیره‌بندی آن گفت: خوشبختانه با توجه به بارش‌هایی که در ابتدای امسال صورت گرفته نگرانی‌های ما در مورد بی‌آبی مرتفع شده اما بدان معنی نیست که مردم ما هر جور خواستند آن را مصرف کنند.

او تاکید کرد: همیشه ما دچار کمبود باران هستیم حتی در شرایط معمولی نیز باید مصرف خود را مدیریت کنیم در سال ۲۲۰ میلی‌متر بارندگی داریم که این نسبت به کل جهان یک سوم است پس ما باید رعایت اصول مصرف را به کار بگیریم.

وزیر نیرو ادامه داد: در چندین شهر مانند اصفهان، شیراز، بوشهر و سیستان و بلوچستان با مشکل جدی روبرو هستیم و از هموطنان‌مان در این شهرها می‌خواهیم که با ما همکاری کنند.

او خاطرنشان کرد: اگر مصرف کم شود قطعا ما جیره‌بندی نخواهیم داشت ما در بعضی از شهرها با کمبودها به صورت سنتی مواجه هستیم که با شیرین کردن آب سواحل خزر و دریای عمان امیدواریم این مشکل برطرف شود.

چیت‌چیان در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه برداشت شما از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش چیست، گفت: ملت ایران اگر درون خودش از گرایش‌های گوناگون برخوردار باشد هنگام دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا یک پارچه هستند و هر کسی که بخواهد کوچکترین نگاه چپ به کشور کند یکپارچه اقدام می‌کنند.

او ادامه داد: اقدام سپاه به مرکز تروریستی خوشحالی همگان را برانگیخت و نشان داد که ملت ایران با صلابت و قاطعیت پشت یکدیگر هستند. حملات تروریستی باعث شده مساله فلسطین دچار فراموشی شود در این روز ما دوباره به میدان می‌آییم تا آرمان‌های خود را با فلسطین بار دیگر یادآوری کنیم.

چیت‌چیان تاکید کرد: کسانی که امروز باعث آوارگی فلسطینیان شدند همان‌هایی هستند که از تروریسم دفاع می‌کنند.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان