تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

توصیه عضو پایداری به روحانی درباره کابینه

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که روحانی باید برخی از وزرای کابینه را تغییر دهد و افراد شایسته تری را بر سر کار بگذارد.
رویداد۲۴-نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی بر این عقیده است که روحانی باید برخی از وزرای کابینه را تغییر دهد و افراد شایسته تری را بر سر کار بگذارد.

 
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده اصولگرای مجلس در مورد لزوم تغییر در کابینه دوازدهم گفت: دولت هنوز رسما نظری از نمایندگان مجلس برای کابینه دوازدهم نخواسته است گرچه ممکن است در قالب فراکسیون‌ها این نظر خواهی انجام شده باشد.

وی اظهار داشت: اگر شخص آقای رئیس جمهور بخواهد در خصوص کابینه تصمیم بگیرد یک بحث است و اگر هم بخواهد به صورت مشارکتی با عده ای که خواهان سهم خواهی هستند کار کند هم بحث دیگری است.

حاجی دلیگانی بیان کرد: اگر رئیس جمهور این قدرت تصمیم گیری را داشته باشد که براساس شایسته سالاری تصمیم گیری کند قطعا به نفع کشور خواهد بود، روحانی نباید براساس سهمی که جریان‌ها و سلایق مختلف سیاسی از وی انتظار دارند تصمیم‌گیری کنند.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه، تصریح کرد: اگر قرار است برا کابینه دوازدهم براساس شایسته سالاری تصمیم‌گیری شود باید عمده وزراء تغییر کنند زیرا نتوانسته اند خواسته‌‌های مردم را تا مرز تحقق پیش ببرند.

حاجی دلیگانی بیان کرد: ممکن است برخی از وزراء برای وزارتخانه دیگری مناسب باشند و بهتر است که جابجا شوند، در واقع این قبیل جابجایی ها بخشی از مشکل را حل میکند .

وی در مورد امکان حضور نمایندگان مجلس در دولت دوازدهم گفت: ممکن است که رئیس جمهور از برخی نمایندگان نیز استفاده کند ولی بیشترین ضرورت امروز در راستای شعارهایd است که دولت داده است و باید به آن عمل کندT مهمترین آن اشتغال است چرا که شرایط خوبی را در این جهت نمی بینیم، کارهای مقطعی و موردی نمی تواند مشکل اشتغال، تولید و رونق اقتصادی کشور را حل کند.

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: تغییرات باید در وزارتخانه‌های اقتصادی اتفاق بیفتد و کسانی برسر کار بیایند که ایمان داشته باشند که با ظرفیت های داخلی کشور، می‌توان مشکلات کشور را حل کرد، اگر این اعتقاد نباشد هر چقدر که در این جهت قانون‌گذاری شود و یا رئیس جمهور تاکید داشته باشد به نتیجه ای نخواهند رسید.
نظرات شما
پیشخوان