تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

آیت الله نوری همدانی: در روز قدس با مشت‌های گره کرده حرکت کنید

یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: بر مردم مسلمان و متحد ایران و کل آزادی خواهان جهان لازم است در روز قدس به میدان بیاییند.
رویداد۲۴-یکی از مراجع تقلید شیعیان ضمن تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: بر مردم مسلمان و متحد ایران و کل آزادی خواهان جهان لازم است در روز قدس به میدان بیاییند.

متن پیام آیت الله العظمی حسین نوری همدانی به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

همان طور که امام راحل اعلی الله مقامه، مسئله قدس را اولین مسئله جهان اسلام دانستند ما نیز بر این موضوع تأکید داریم، به این معنا که تا این غده سرطانی در منطقه وجود دارد منطقه آرامش نخواهد دید، امروز جریان‌های که در شرایط فعلی جهان از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها صورت می‌گیرد، برای این است که رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار بگیرد، تا بتواند از این فرصت سوء استفاده کند و ریشه این رژیم مستحکم شود.

بنابراین بر مردم مسلمان و متحد ایران اسلامی و کل آزادی خواهان جهان لازم است در روز قدس به میدان بیاییند و با شکوه، شعور و مشت‌های گره کرده، حرکت کنند.

این مبارزه و این فرهنگ، فرهنگ از بین بردن رژیم صهیونیستی دوام دارد و ان شاءالله این توفیق برای همه مسلمان‌ها حاصل خواهد شد و این غده سرطانی با توفیق پروردگار متعال نابود خواهد گردید.
نظرات شما
پیشخوان