تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

تخریب دولت به چه قیمت!!؟

انتخابات ریاست جمهوری 96 پایان یافت ولی تخریب علیه دولت توسط دلواپسان با شدت بیشتری در جریان است.
رویداد۲۴- إنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ
"پس کسی را که خداوند مدافع او است چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که پرده‌اش را بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد، و یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیّتش صدمه برساند(سوره حج آیه38).( گناهی که حرمت آن بالاتر از حرمت تخریب خانه خداست)"

انتخابات ریاست جمهوری 96 پایان یافت ولی تخریب علیه دولت توسط دلواپسان با شدت بیشتری در جریان است.
دکتر روحانی با رای 60 درصدی پیروز انتخابات ریاست جمهوری 96 شد . و اگر ویرانگری های اقتصاد توسط دولت نهم و دهم در طول 8 سال اتفاق نمی افتادو مشکلات اقتصادی بعد از 8 سال مدیریت غلط اقتصادی در جامعه ایران رخ نمینمود و همچنین سیاه نمایی رقیبان علیه دولت بعنوان باعث مشکلات اقتصادی موجود که قشر عظیمی از جامعه را در تنگنای خود قرار داده بود صورت نمیگرفت قطعا باید شاهد پیروزی دکتر روحانی  با درصد بالاتری  در انتخابات می بودیم.و رقیبان دکتر روحانی که همواره یک مرزبندی بین اکثریت مردم و خود در طی چند دهه بعد انقلاب ایجاد نموده اند در اقلیت میماندند .
بهرحال انتخابات ریاست جمهوری تمام شد و انتظار میرفت همه با اتحاد و همدلی از دولت منتخب حمایت نمایند تا شاهد توسعه روز افزون ایران اسلامی در تمامی زمینه ها گردیم . چون با توجه به نا امنی منطقه خاور میانه این اتحاد برای اقتدار سیاسی ایران اسلامی در جامعه بین المللی و خصوصا" در خاور میانه بسیار لازم و ضروری میباشد.
آری انتخابات پایان گرفت ولی تخریب ها علیه دولت مستقر و منتخب شدت بیشتری گرفت تا جایی که این امر موجب نگرانی هایی در بین عموم جامعه گردید و شاید بنوعی مخالفان دولت بدنبال پروژه بحران سازی برای دولت میباشند.
مقام معظم رهبری در فرمایشات قبل و بعد  از انتخابات انسجام و وحدت همه جانبه بین جریانات سیاسی و مردم را عامل پیشرفت جامعه ایران اسلامی و همچنین باعث اقتدار هر چه بیشتر نظام  در برابر قدرت های استکباری و صهیونیسم و ایادی مغفول آنها ذکر فرموده اند ولی ظاهرا یک عده اقلیت بخاطر شکست انتخاباتی و عدم حصول منافع خود و همچنین در حاشیه بودن حداقل برای 4 سال در مدیریت اجرایی کشور همچنان بر طبل نفاق،انشقاق  میکوبند و با تهدید و آزار حامیان دولت تدبیر و امید و تخریب دولت دکتر روحانی دقیقا انسجام ملی را هدف گرفته و هر روز شدیدتر از روز قبل به اعمال تفرقه برانگیز خود در بین حامیان نظام ادامه میدهند.
باید متذکر شد تمامی کسانیکه پای صندوق های رای حاضر شدند قبل از رای به کاندیدای خود به پایبندی خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای داده اند و در حقیقت هر یک رای در مرحله اول  سرمایه ای برای نظام میباشد  و حال برخورد نا مناسب با رای دهندگان و همچنین منتخب آنها نوعی توهین و دهن کجی به نظام و ولایت میباشد.  تهدید حامیان دولت  و تخریب دولت توسط هر سازمان و ارگان و شخصی که  صورت گیردبمثابه هدف قرار دادن نظام میباشد  با توجه به اینکه حامیان دولت  علیرغم تفاوت تفکرات جناحی با رقیبان دولت ،همواره به نظام و رهبری اعتقاد و التزام عملی دارند اینگونه کنش ها علیه این قشر اکثریت  باعث دلسردی آنان از نظام  میگردد که در اینصورت جز دشمنان قسم خورده نظام هیچ کس از آن نفعی نمیبرد.
حماسه حضور با شکوه هموطنان فارغ از تفکرات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و اعتدال در راهپیمایی 22 بهمن 95 نمونه ای از برکات انسجام و اتحاد بود که شایسته است مورد توجه بزرگان سیاسی قرار گیرد . و حساب کسانی را که علیرغم اذعان ظاهری شان مبنی بر پایبندی به نظام و رهبری همواره بدنبال منافع شخصی خود هستند و از بیانات رهبری همانند آتش به اختیار تفسیر به نفع خود مینمایند را از حساب ولایتمداران و حامیان واقعی نظام جدا گردد.
پس ضروری است که بزرگان نظام و در راس آنها مقام معظم رهبری با ورود بموقع خود در صحنه سیاسی کشور اسلامی  با رهنمونهای خوداز تندرویها و خودسریها جلوگیری نموده و جامعه سیاسی کشور را از این انشقاق و بداخلاقی ها دور فرمایند.

اسرار ازل را نه تو دانی و نه من
وین حرف معما نه تو خوانی و نه من
هست از پس پرده گفتگوی من و تو
چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من

رضا سلیمانی
برچسب ها: تخریب دولت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان