تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

اعلام تمهیدات ترافیکی عید فطر

فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی در روز عید فطر از افزایش تیم های پلیس راه خبر داد.
رویداد۲۴-فرمانده انتظامی استان البرز ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی در روز عید فطر از افزایش تیم های پلیس راه خبر داد.


سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به آغاز تعطیلات تابستان و عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به اینکه در محور های شمالی در مسیر جاده چالوس-البرز و اتوبان تهران، کرج و قزوین شاهد ترافیک سنگینی هستیم، در این راستا بیش از ۵۰ تیم را به تیم های پلیس راه افزایش و تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اندیشیده ایم.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه افزود: مکاتبات و هماهنگی های لازم با دستگاه های امداد رسان صورت گرفته است تا در ایام تعطیلات تابستان در کنار تیم های پلیس راه قرار گیرند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه محور تونل کندوان از پرتردد ترین مسیر های تابستان سال گذشته بوده است، افزود: سال گذشته شهروندان چندین ساعت در ترافیک این مسیر قرار گرفتند و اکنون با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در ارتباط با کشش راه هایی که وجود دارد، قطعا حجم زیادی از خطرات و ترافیک راه ها برطرف می شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ایجاد ترافیک روان اندیشیده شده است، عنوان کرد: تمام تلاش ها و برنامه ها ریخته شده تا در مسیر های چالوس و اتوبان های قزوین، کرج و تهران ترافیکی روان داشته باشیم و مردمی که از سراسر کشور در این محور ها تردد دارند، با خیالی آسوده سفر کنند.

سردار کامرانی صالح پیش بینی کرد که تابستان امسال نسبت به سال گذشته افزایش تردد در محور های مواصلاتی البرز داشته باشیم و گفت: اولین تردد های تابستانی از امروز( پنجشنبه ) آغاز می شود و تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

سردار کامرانی صالح با اعلام اینکه محور های مواصلاتی بیش از ۱۳ استان به استان البرز مربوط می شود، خاطرنشان کرد: تمهیدات، برنامه ها و مصوبات اعلام شده تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش پایانی سخنان خود از شهروندان خواست تا مسافرت های خود را به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی کنند که در ترافیک سنگین جاده ها تردد نکنند.
منبع: مهر
برچسب ها: جامعه ، ترافیکی ، عید ، فطر ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان