تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

دستگیری 27 نفر به دلیل ورود غیرقانونی از افغانستان به ایران

فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد گفت: 27 نفر به اتهام ورود غیر قانونی به خاک ایران از مرز دوغارون توسط نیروهای این هنگ دستگیر شدند. 
رویداد۲۴-فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد گفت: 27 نفر به اتهام ورود غیر قانونی به خاک ایران از مرز دوغارون توسط نیروهای این هنگ دستگیر شدند. 
 
سرهنگ مجید پویان روز پنجشنبه افزود:نیروهای مرزبانی مستقر در مرز دوغارون روز گذشته با انجام عملیات در برخی از نقاط صعب العبور در نقطه صفر مرزی،‌ این تعداد اتباع بیگانه را که قصد ورود غیرمجاز از افغانستان به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند دستگیر کردند که پس از انجام تحقیقات با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی داده خواهند شد.

وی اظهار کرد:دوغارون با 90 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان یکی از مهمترین معبرهای رسمی کشور است د که در حال حاضر با حضور نیروهای غیور مرزبانی برای ورود هر گونه تردد غیر مجاز و ورود اشرار و قاچاقچیان یکی از نا امن ترین مرزهای کشور می باشد. 

پویان گفت:هم اکنون مرزهای شرقی مشترک با کشور افغانستان با اقتدار نیروهای مسلح و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی در امنیت کامل به سر می برد و اجازه نخواهیم داد تا کوچکترین خدشه ای به این آب و خاک وارد شود.

فرماندهی هنگ مرزی تایباد افزود:همچنین نیروهای مرزبانی مرز دوغارون در حین گشت زنی در حوزه های استحفاظی خود موفق به کشف 600 لیتر سوخت قاچاق در این معبر شدند. 

شهرستان 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان