تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶

توئیت ترامپ درباره نقش روسیه در انتخابات آمریکا: اوباما مسئول است

دونالد ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: در صورتی که دخالت روسیه در انتخابات آمریکا صحت داشته باشد، اوباما باید مانع آن می‌شد.
رویداد۲۴-دونالد ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: در صورتی که دخالت روسیه در انتخابات آمریکا صحت داشته باشد، اوباما باید مانع آن می‌شد.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر اعلام کرد که باور نمی کند روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله کرده باشد و اگر این اتفاق افتاده است، «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق این کشور، باید جلوی آن را می گرفته است.

ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: «به هر حال، اگر روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله هم کرده است، این اتفاق در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما افتاده است. چرا آنها روسیه را متوقف نکردند؟»

این آخرین اظهارات دونالد ترامپ در خصوص مسئله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا است که نشان می دهد وی گزارش کمیته اطلاعاتی را که در ماه اکتبر سال گذشته میلادی در خصوص دخالت روسیه در این انتخابات منتشر شد، نپذیرفته است.

اظهارات دونالد ترامپ در حالی مطرح شده است که «رابرت مولر»، سرپرست بخش تحقیقات اف بی آی در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، مسئولیت رسیدگی به وجود ارتباط میان اعضای تیم دونالد ترامپ و مقامات روس را بر عهده دارد.

دونالد ترامپ حدود یک ماه و نیم پیش «جیمز کومی»، رئیس سازمان اف بی آی را از سمت خود برکنار کرد. به دنبال این اقدام، انتقادها علیه وی بالا گرفت. جیمز کومی مسئولیت رسیدگی به پرونده ارتباط تیم دونالد ترامپ با مقامات روس را بر عهده داشت.
نظرات شما
پیشخوان