تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

آغاز تظاهرات روز جهانی قدس در بغداد و شهرهای عراق

راهپیمایی روزجهانی قدس لحظاتی قبل با حضور گروه های مختلف مقاومت اسلامی عراق زیر مجموعه تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی و اقشار مختلف مردم عراق در بغداد و دیگر شهرهای عراق آغاز شد.

رویداد۲۴-راهپیمایی روزجهانی قدس لحظاتی قبل با حضور گروه های مختلف مقاومت اسلامی عراق زیر مجموعه تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی و اقشار مختلف مردم عراق در بغداد و دیگر شهرهای عراق آغاز شد.راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گروه های مختلف مقاومت اسلامی زیر مجموعه تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی، روحانیون، سران عشایر، احزاب سیاسی و اقشار مختلف مردمی و حضور چشمگیر زنان در بغداد و دیگر شهرهای عراق آغاز شد.

راهپیمایی امسال در بغداد همانند سنوات گذشته در خیابان فلسطین در بخش الرصافه در شرق پایتخت عراق برگزار شده و راهپیمایان پرچم بزرگی از رژیم صهیونیستی را که بر روی خیابان نقش بسته است، با گام های محکم خود لگد کوب می کنند.
بسیاری از گروه های مقاومت اسلامی در این مراسم با لباس های رزم حضور دارند و تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و مراجع و رهبران دینی عراق زینت بخش این مراسم است که در پیشاپیش راهپیمایان حرکت می کند.
تصاویر شهدای گروه های مقاومت اسلامی عراق در مبارزه با تروریسم از دیگر جلوه هایی است که در پیشاپیش راهمپیمایان حرکت می کند که نشان می دهد مبارزه با تروریسم و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تا آزادی قدس شریف دو روی یک سکه هستند.
تعدادی از تیم های ورزشی عراق از جمله رزمی کاران نوجوان و جوان این کشور در مراسم امروز نمایش های ورزشی خیره کننده ای برای حاضران به نمایش گذاشتند و با تشکیل برج های انسانی، پرچم عراق و فلسطین را به نشانه پیروزی بر تروریسم و رژیم صهیونیستی به اهتزاز درآوردند.
راهپیمایی امروز جمعه، تا نزدیکی اذان ظهر ادامه پیدا می کند و انتظار می رود تعدادی از شخصیت ها در مراسم راهپیمایی بغداد سخنرانی کنند.
تعدادی از شبکه های تلویزیونی عراق با قطع برنامه های عادی خود امروز جمعه به طور مستقیم این مراسم باشکوه را در بغداد پوشش داده اند.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان