تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

تابش: هر شعاری که وحدت مردم را خدشه‌دار کند حرکت در نقشه راه دشمن است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد.

رویداد۲۴-نایب رئیس فراکسیون امید مجلس حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد.نماینده مردم اردکان که در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگاران، حضور مردم در روز قدس را تجلی وحدت و انسجام ملی کشور برشمرد و گفت: مردم با زبان روزه و در این هوای گرم به تاسی از امام راحل برای دفاع از مظلومان و در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور یافته اند تا بار دیگر عزم خویش را برای مقابله با قدرت های استکباری و غده چرکین صهیونیستی نشان دهند.

تابش با تقدیر از حضور گسترده مردم در سراسر کشور گفت: همه احزاب و جناح ها در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حفظ منافع ملی متحد و یکدل هستند.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: هر اقدام و شعاری که این وحدت را خدشه دار کند حرکت در نقشه راه دشمن است و قطعا مذموم و مطرود است.

تابش تصریح کرد: درون خانواده انقلاب اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد که امری طبیعی و مغتنم است و اصولا چند صدایی و آزادی از دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با پافشاری مسلمانان و آزادیخواهان جهان در دفاع از حقوق و مظلومیت مردم فلسطین، در آینده نزدیک شاهد رهایی قدس شریف از چنگال رژیم سفاک صهیونیسم باشیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان