تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

جزئیات همکاری انجمن ام‌اس ایران با سفر نیک

خرید بلیط هواپیما و آغاز سفر می‌تواند شادی و حلاوت جشن یک ماه سفر درونی و رسیدن به معنا را برای ما دو چندان کند.

رویداد۲۴-خرید بلیط هواپیما و آغاز سفر می‌تواند شادی و حلاوت جشن یک ماه سفر درونی و رسیدن به معنا را برای ما دو چندان کند. بنابر اعلام شرکت خدمات مسافرتی وادی کادوسان، این شرکت در نظر دارد با همکاری انجمن ام‌اس ایران، از امروز تا روز عید سعید فطر پنجاه درصد از سود فروش بلیط هواپیما در سایت سفر نیک را به "انجمن ام‌اس ایران " اهدا کند .این هدیه با نام مسافرین که رزرو آنلاین بلیط هواپیمای خود را از سفرنیک تهیه کرده‌اند صورت می‌گیرد و فیش برای آنها ارسال می‌شود.

وادی کادوسان اعلام کرد: با پایان ماه مبارک رمضان پس از گذران  یک‌ماه خویشتن‌داری اینک با سفر و تفریح و رفتن به دل طبیعت و دیدن مکان‌های جدید و یا بازدید از اقوام و دوستان  نشاط و شادابی را دو چندان کنید. در این میان کمک به بیماران و نیازمندان بدون تردید می‌تواند این رضایت درونی را تضمین کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از سیستم جست‌وجوی بلیط درسفر نیک، بلیط کلیه پروازهای سیستمی و چارتری خود را به تمامی مسیرهای داخلی و خارجی  به صورت آنلاین خریداری و صادر کرده و بلیط را دریافت کنند.

شرکت خدمات مسافرتی وادی کادوسان اعلام کرد: ما در سفر نیک ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی بی‌شک بهترین‌ها ما را انتخاب می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند از همین امروز با ما در وب‌سایت سفر نیک همراه شوند و تجربه رزرو آنلاین بلیط هواپیما را آنطور که شایسته آنها است، کسب کنند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان