تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش اسماعیلی به توهین علیه روحانی در روز قدس

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نسبت به برخی حواشی ایجاد شده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و سر دادن شعارهای توهین‌آمیز علیه رییس‌جمهور کشورمان از سوی برخی واکنش نشان داد.

رویداد۲۴-معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نسبت به برخی حواشی ایجاد شده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و سر دادن شعارهای توهین‌آمیز علیه رییس‌جمهور کشورمان از سوی برخی واکنش نشان داد.  پرویز اسماعیلی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏به نظر شما صهیونیست‌ها و داعش چقدر باید هزینه می‌کردند تا رسانه آمریکایی تیتر بزند: راهپیمایی روز قدس باشعار علیه روحانی برگزار شد!

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رحمان محمدی اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
برایتان خیلی متأسفم خوب توجه کنید شعار دهندگان در روز قدسعلیه روحانی آمریکایی و روحانی دروغگو شعار دادند نه رئیس جمهور ! و به یقین همه می دانند یکی از شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) همین است ولی اگر احدی به جهت دادن این شعار به اتهام توهین به رئیس جمهور دستگیر شود ، در واقع دستگیر کنندگان می خواهند با آرمانهای انقلاب مبارزه و رئیس جمهور را یک روحانی آمریکایی تلقی کنند، مگر آقای رئیس جمهور یک روحانی آمریکایی و دروغگو است که این همه ناراحت شدید ؟ امّا بهتر است مقامات قضایی و مجموعه دولت بجای اینکه به پلیس و وزارت اطلاعات دستور دهند عده ای را به اتهام دفاع از ارزشهای انقلاب دستگیر کنند دست از حمایت مفسدان بانک تجارت کرمان کشیده و در دفاع از حقوق ملت مظلوم ایران علاوه بر فساد 13271 میلیاردی بانک تجارت کرمان ، به تخلفات چند ده هزار میلیاردی دیگر همین گروه مفسد رسیدگی و تا ریال آخر از حلقوم مفسدان بیرون کشیده و به خزانه بیت المال بی صاحب مسلمین بر گردانند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان