تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۶

خانه‌کارگر سمنان توهین به رئیس‌جمهور منتخب را محکوم کرد

خانه کارگر استان سمنان با صدور بیانیه‌ای توهین به رئیس‌جمهور روحانی را در مراسم روز جهانی قدس محکوم کرد.

رویداد۲۴-خانه کارگر استان سمنان با صدور بیانیه‌ای توهین به رئیس‌جمهور روحانی را در مراسم روز جهانی قدس محکوم کرد.متن بیانیه خانه کارگر استان سمنان به این شرح است: اقدام وحدت‌شکن و صهیونیست شادکن عده‌ای قلیل اما پرصدا را که در روز قدس و در میان راهپیمایی  انقلابی که نماد یک دلی ملت است را قاطعانه محکوم و اعلام می‌کنیم رئیس‌جمهور، برگزیده فرهیخته ملت بزرگ ایران و نماد وحدت ملی است و به هیچ‌وجه و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم پا روی رای مردم بگذارد.

ما توهین به رئیس جمهور، رئیس مجلس، معاون اول و نایب رئیس مجلس را جسارت به امت انقلابی می‌دانیم و از متولیان امر می خواهیم بدون تعلل و با اقتدار کامل یقه هتاکان را بگیرند و پای میز محاکمه کشند. نباید بگذاریم عده ای قلیل با مطانع حقیر وحدت راهبردی ملت را تیغ در میان بگذارند.

بنابراین شایسته است کسانی که در روز قدس سال ٨٨ از به اصطلاح بازندگان انتخابات می خواستند حساب خود را از افرادی که شعارهای هنجار شکن سرمی دادند جدا نمایند امروز برای نشان دادن حس نیت خود به نظام جمهوری اسلامی باید هر چه زودتر حساب خود را از افرادی که امروز به رئیس جمهورمنتخب تاختند، جدا نمایند چرا که براساس اصل ١٣٣ قانون  اساسی رئیس جمهور بعد از مقام معظم رهبری دومین مقام عالی کشور محسوب می گردد و توهین به ایشان توهین به اساس نظام و قانون اساسی و مهمتر از همه به مردم ، دموکراسی  و مردم سالاری و البته به اخلاق و اسلام می باشد لذا این گونه اتفاق ها و برخوردها با هیچ منطقی سازگار نیست و مسولان محترم قضائی بایستی هر چه زودتر بدون هیچ گونه مماشاتی با این هنجارشکنی و ساختار شکنی بصورت جدی و قاطع برخورد نمایند و اگرهر چه زودتر این آتش تفرقه خاموش نشود دود آن بعدها به چشم خیلی ها خواهد رفت .

اینگونه اقدامات خودسر و فراقانونی بیش از هر چیزی امنیت ملی و انسجام و وحدت ملی ما را نشانه گرفته است و باعث تخریب چهره کشور عزیزمان در نزد جهانیان و همین طور مردم شایسته کشورمان می شود ودرشرایطی که کشورما بدلیل شرایط خطرناک منطقه بیش از هر زمانی به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد ضروری است با این گونه اقدامات غیر عقلانی و غیر معقول برخورد محکم و لازم صورت بگیرد. به امید توسعه روز افزون عقلانیت ، اعتدال و خردگرایی و افول افراطی گری و بنیادگرایی در کشور عزیزمان

خانه کارگر تشکیلات استان سمنان

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان