تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
گزارش رویداد۲۴ به بهانه توهین تندروها به منتخب اکثریت مردم ایران در روز قدس

تداوم بازی دلواپسان در زمین نتانیاهو

دلواپسانی که در روز قدس، علیه رئیس جمهور منتخب ملت ایران شعار دادند و هتک حرمت کردند از تبار شکست خوردگان رسوای انتخابات اخیر هستند که از اقدام و عمل ناشایستی نبود که در ایام انتخابات برای تخریب حسن روحانی فروگذار کنند و اینک که با جواب دندان شکن ملت ایران مواجه شده اند می خواهند از منتخب ملت، انتقام بگیرند.
رویداد۲۴- شاید روزی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس، تأمل و تفکر می‌کرد با خود می‌اندیشید که راه علاج غده سرطانی موجود در جهان اسلام، وحدت امت اسلامی است و این ایده صحیح، برآمده از تجربه وحدت ایرانیان برای ساقط کردن نظام شاهنشاهی و پیروی از دستورات اسلامی بود. 

امام (ره) با خود می‌اندیشید که وحدت ایرانیان، تضمین‌شده و پابرجاست و باید برای وحدت مسلمانان، اقدامی صورت گیرد و لذا رمز پیروزی را اتحاد مسلمانان، بیان کرد.

به‌درستی که وحدت کلمه و اتحاد حقیقی، رمز پیروزی بوده و هست اما باید اذعان کرد که متأسفانه روزبه‌روز، چنین ایده‌ای رو به فراموشی رفته است و مشاهدات بیرونی، گواهی می‌دهد که هم مدار اتفاقات وقوع یافته در منطقه و هم فضای عمومی کشور به‌واسطه اقدامات عناصر خاص، در مسیر تفرقه و تشتت قرارگرفته است.

علاوه بر اوضاع جهان اسلام که به‌واسطه قدرت‌طلبی و منفعت‌جویی برخی بازیگران منطقه‌ای، تبدیل به میدان «مسلمان کشی» شده است و روزبه‌روز بر تعداد خبرهایی که حکایت از قطع روابط کشورهای مسلمان و تحریم یکدیگر دارد افزوده می‌شود و اسناد روابط گسترده برخی از حکام منطقه با رژیم صهیونیستی علنی شده و عملاً مسئله فلسطین، به موضوعی غیر مهم و خارج از اولویت تبدیل می‌شود، در داخل کشور نیز بر حجم اختلافات سیاسی و شکاف‌های اجتماعی به‌واسطه اقدامات عناصر خودسر و افراطی افزوده‌شده است و کار به‌جایی رسیده است که حتی روز قدس که برای وحدت مسلمانان و اتحاد جهان اسلام، طراحی‌شده است محلی برای جولان افراطیون می‌شود و اینان هستند که اهداف رژیم صهیونیستی را در جهت ایجاد تفرقه و شکاف در میان صفوف منسجم ملت ایران، اجرایی می‌کنند و اذهان را به‌جای توجه به مسئله فلسطین، متوجه نزاعات سیاسی داخلی می‌کنند.

دلواپسانی که در روز قدس، علیه رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران شعار دادند و هتک حرمت کردند از تبار شکست‌خوردگان رسوای انتخابات اخیر هستند که از اقدام و عمل ناشایستی نبود که در ایام انتخابات برای تخریب حسن روحانی فروگذار کنند و اینک که با جواب دندان‌شکن ملت ایران مواجه شده‌اند می‌خواهند از منتخب ملت، انتقام بگیرند.

افراطیونی که در روز قدس با شعارهای خود، حسن روحانی را «بنی‌صدر زمان» معرفی کردند از دار و دسته منافقان و کاسبان تحریم هستند که در دوران زمامداری خویش تا توانستند بر این کشور و مردم شریف آن، فشار وارد کردند و ایران اسلامی را به‌عنوان خطر برای جامعه جهانی تعریف کردند و موجب تصویب قطعنامه‌های متعددی علیه ایران در شورای امنیت شدند و روزبه‌روز بر انزوای جهانی ایران افزودند و تا توانستند از اقتصاد کثیف زمان تحریم، کاسبی کردند اما در داخل با چهره فریبکارانه و منافقانه، از بی‌تأثیری تحریم گفتند و از چند برابر شدن سرعت پیشرفت کشور در مقایسه با کل تاریخ، سخن به میان آوردند، اما در فرصت اندکی پس از اتمام دوران مدیریت آنان، نوبت به اعلام علنی رسوایی‌های سیاسی و فسادهای اقتصادی آنان رسید و بسیاری از پرونده‌های آنان مورد رسیدگی قرار گرفت.

افراطیون اندکی که علیه روحانی در روز قدس شعار دادند از تبار کسانی هستند که هم‌صدا با بنیامین نتانیاهو و گوش‌به‌فرمان او، هر آنچه توانستند در ایام مذاکرات هسته‌ای سنگ‌اندازی کردند تا مانع از توافق هسته‌ای شوند و هرچه در توان داشتند به منصه ظهور رساندند که مانع از اجرایی شدن آن بشوند و همچنان نیز می‌کوشند که موجب لغو برجام شوند. اینان در حقیقت، سرمایه‌های اسرائیل هستند که در تلاش بودند مانع از رفع تحریم‌های ایران شوند، همگام با نتانیاهو درصدد عدم اجرایی شدن برجام بودند، بنا به درخواست مقامات صهیونیست، به تخریب مذاکره‌کنندگان ایرانی پرداختند و حتی برای لغو برجام، ملتمس دعا به درگاه دونالد ترامپ شدند.

البته اصولگرایان در رسانه‌های زنجیره‌ای خویش که با هزینه بیت‌المال تأمین می‌شوند و شبانه‌روز در حال تخریب دولت تدبیر و امید و منتخب سرافراز ملت هستند از چنین اقدامات افراط‌گرایانه‌ای با عنوان «حرکات خودجوش» امت حزب‌الله نام می‌برند اما مگر ملت فهیم ایران، فریب این فضاسازی‌های دروغین را خواهد خورد؟ مگر اسناد اقدام ساماندهی شده علیه علی لاریجانی در حرم حضرت معصومه (س) توسط نهادها و افراد خاص، به رؤیت حضرات نرسیده است؟ مگر مدارک و اسنادی دال بر ساماندهی افراد برای برهم زدن سخنرانی آیت‌الله سید حسن خمینی در حرم حضرت امام خمینی (ره) به محضر آقایان ارائه نشده است؟ مگر با اسناد دقیق، مشخص نشد که حمله‌کنندگان به سفارت عربستان، چه اهدافی در برنامه‌ریزی خویش داشتند و از کجا حمایت می‌شدند؟ مگر آقایان مدعی، مدارکی که از سازمان‌دهی مهاجمان به علی مطهری در شیراز حکایت می‌کرد و نهادی خاص را مسئول چنین اقدامی معرفی می‌کرد رؤیت نکرده‌اند؟ مگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، به این موضوع پی نبردند که مهاجمان به خودروی رئیس‌جمهور در بازدید از معدن فروریخته آزادشهر در استان گلستان، از جمع کارگران نبودند و به‌صورت ساماندهی شده در محل، حضور یافته بودند تا برای تخریب روحانی در ایام انتخابات، اقدام نمایند؟ مگر تعداد این قبیل اقدامات زننده توسط عناصر خودسر و افراطی، معدود است که بتوان به فراموشی سپرد؟

اما آقایان اصولگرا و حامیان افراطیون مطمئن باشند به‌زودی پشت‌صحنه هتک حرمت و توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس و عملکرد «آتش به اختیارها»، برملا خواهد شد و دستاوردهای رژیم صهیونیستی از اقدامات دلواپسان در روز قدس، به‌صورت یک لیست مدون، ارائه خواهد شد.

همچنین دلواپسان و عناصر خودسر باید بدانند چنین حرکاتی، نتیجه معکوس در پی دارد و بر محبوبیت منتخب ملت می‌افزاید و حامیان رئیس‌جمهور و ۲۴ میلیون ایرانی را در صفوفی منسجم‌تر و متحدتر در مسیر پشتیبانی از عملکرد حسن روحانی و پیگیری مطالبات قرار خواهد داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
4
0
آقاي محترم از كجا معلوم كه اين كار و برنامه ريزي شما طرفداران دولت و خود دولتي ها نباشد ؟ كه مي خواهيد در جامعه دو قطبي و اختلاف ايجاد كنيد و از اين طريق به اهداف خود برسيد ؟
پاسخ ها
آرش
| Netherlands |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
سردستشون تو عكس و فيلمها هست مشخصه كيه. دوست اقاي احمدي نژاد و بذرپاشه
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
جک نگو کاظم جان اینطوری نمیشه ماله کشی کرد
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
ههههههههه نه بابا
دانش
|
United States of America
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
3
اینان که روحانی عزیز بی احترامی کردن عوامل ... هستن که جیره شان کم شده با برو کار امدن روحانی
فقط ... جرات چنین اعمال وقیحانه رو دارن چون ملت عادی همه طرفداران روحانی هستن
ایشالله که نسلشون منقرض بشه تا ایران اباد بشه
نظرات شما
پیشخوان