تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
با انتشار بیانیه‌ای؛

محمد بسته‌نگار روی تخت بیمارستان از اصلاح‌طلبان حمایت کرد

رویداد24- سخنگوی شورای فعالان ملی - مذهبی با انتشار بیانیه‌ای از همفکران و مردم آزادیخواه ایران خواست در انتخابات پیش رو به لیست اصلاح‌طلبان رای بدهند

متن بیانیه محمد بسته‌نگار به شرح زیر است:

به‌نام خدا
مردم آزادیخواه ایران، همفکران و همراهان!

سلام.
در سالی که گذشت، در بستر بیماری شاهد تلاش و رنج‌های جانکاه شما برای نیل به آزادی، عدالت و اخلاق بودم.

ما در انتخابات گذشته، با همهٔ انتقادهایی که به روند رسیدگی به صلاحیت‌ها داشتیم و در شرایطی که بسیاری از دوستان و همفکران ما در زندان به‌سر می‌بردند، برای «صلح با جهان» در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردیم، زیرا انتخابات را بخشی از فرایند گام به گام به سوی دموکراسی، همبستگی ملی و تحقق حاکمیت ارادهٔ مردم می‌دانستیم. ما حاکمیت مردم را نماد حاکمیت خدا در جهان می‌دانیم.

به‎عنوان خانوادهٔ نواندیشان دینی و در راستای راهبرد «صلح با جهان ـ صلح با مردم»، با همهٔ انتقادهایی که به روند رسیدگی به صلاحیت‌ها داریم و در شرایطی که خاورمیانه در آتش جنگ و برادرکشی می‌سوزد و میلیون‌ها نفر از همکیشان ما در سراسر جهان آواره شده‌اند و بنیادگرایی و مداخله‌های نظامی سیاستمداران توسعه‌طلب کودکان و زنان را در لهیب خود می‌سوزاند، باید گامی دیگر را در راستای «صلح با مردم» برداریم.

شایسته است که با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، با انتخاب کسانی که به صلح با مردم می‌اندیشند، در فرایند گذار بدون خشونت و صلح‌آمیز به دموکراسی همراه شویم. هر کس می‌تواند بنا به دیدگاه خود نمایندگانی را که می‌توانند به این روند کمک کنند، برگزیند.

من از اصلاح‌طلبان در این انتخابات پشتیبانی می‌کنم.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان