تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

ساخت "جنگ جهانی z" با فینچر و برد پیت!

کمپانی پارامونت اعلام کرد که به زودی روند ساخت فیلم World War Z 2 به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی برد پیت، آغاز خواهد شد.

رویداد۲۴-کمپانی پارامونت اعلام کرد که به زودی روند ساخت فیلم World War Z 2 به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی برد پیت، آغاز خواهد شد.تابستان سال ۲۰۱۳ بود که فیلم جنگ جهانی زد (World War Z) اکران شد. حال از آن زمان چهار سال گذشته و طرفداران مدت زیادی است که منتظر ساخت و انتشار دنباله این فیلم هستند.

این فیلم اقتباسی از رمان محبوب و بسیار پر فروشی به همین نام اثر مکس بروکس بوده است، اما فیلم World War Z چندان اثر وفادارانه‌ای نبوده و شاهد تغییرات گسترده در داستان و اتفاقات کتاب در فیلمنامه این فیلم هستیم.

با این حال، فیلم World War Z توانست عملکرد بسیار درخشانی در گیشه داشته باشد و موفق شد ۵۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

در اردیبهشت امسال، پارامونت مذاکرات جدی خود را با دیوید فینچر برای کارگردانی فیلم World War Z 2 آغاز کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت حضور فینچر و برد پیت را در این فیلم رسما تایید و اعلام کرد.

جیم جیانوپولوس، رئیس جدید کمپانی پارامونت پیکچرز که پیش از این سابقه ریاست کمپانی فاکس قرن بیستم را در کارنامه خود داشته، اخیرا با وب‌سایت هالیوود ریپورتر مصاحبه‌ای را انجام داده است. او در این مصاحبه گفت که برنامه‌های جدیدی برای این استودیو و کمپانی دارد که یکی از این برنامه‌ها، احیای پروژه ساخت فیلم World War Z 2 است. علاوه بر تایید بازگشت برد پیت در این فیلم، جیانوپولوس تایید و اعلام کرد که دیوید فینچر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و پروژه از یک حالت ساکن خارج شده است.

منبع: 24 نیوز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان