تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وزیر خارجه آلمان:

امیدواریم ایران موفق شود اختلافات را در منطقه کاهش دهد/ آلمان از برجام حمایت می‌کند/ استقبال آلمان از گسترش همکاری‌های دوجانبه با ایران

وزیر امور خارجه آلمان تاکید کرد: امیدوارم ایران شرایط را برای سرمایه‌گذاری بهتر کند و موفق شود منازعات و اختلافات را در منطقه کاهش دهد.

رویداد۲۴-وزیر امور خارجه آلمان تاکید کرد: امیدوارم ایران شرایط را برای سرمایه‌گذاری بهتر کند و موفق شود منازعات و اختلافات را در منطقه کاهش دهد.زیگمار گابریل در کنفرانس مطبوعاتی مشترک خود با محمدجواد ظریف گفت: ایران کشور قوی و بزرگی است و رییس‌جمهور روحانی به مردم ایران قول بهبود و رونق بیشتر وضعیت اقتصادی کشور را داده است.

او ادامه داد: آلمان از گسترش همکاری‌های دوجانبه با ایران در همه زمینه‌ها استقبال می‌کند.

وزیر امور خارجه آلمان با بیان اینکه امیدواریم ایران شرایط را برای سرمایه‌گذاری بهتر کند و موفق شود منازعات و اختلافات را در منطقه کاهش دهد، اظهار داشت: امیدواریم روابط ایران با کشورهای همسایه خود هم گسترش یابد و در منازعات عراق، سوریه و منازعه اسرائیل و فلسطین هم به نقش مثبت خود ادامه دهد و به موفقیت برسد.

زیگمار گابریل افزود: ما در مذاکرات‌مان در خصوص اختلاف‌نظرهای خود از جمله موضوع (رژیم) اسرائیل هم صحبت کردیم.

او با اشاره به برجام تصریح کرد: برخی ادعا می‌کنند ایران برجام را اجرا نکرده ولی گزارش‌های آژانس برعکس است. آلمان از برجام حمایت کرده و ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که از این توافق حمایت کرده و آن را زیر سوال نبرند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان