تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
علی لطیفی:

چوب خط منصوریان پر شده، هواداران جام می‌خواهند

استقلال تا اینجای کار در جذب بازیکن خوب عمل کرده و برخلاف فصل گذشته که با هیاهو و احساسات وارد نقل و انتقالات شد روند منطقی را دنبال کرده است.
رویداد۲۴- علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: در فصل گذشته پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد و به نوعی سبب خیر برای باشگاه شد چون منصوریان را مجبور به استفاده بیشتر جوانان در ترکیب تیم کرد که نتایج خوبی هم از این اجبار حاصل شد و در نیم فصل دوم استقلال عملکرد عالی را از خود به جای گذاشت هرچند نتیجه ضعیف در مقابل العین امارات در جام باشگاه‌های آسیا تا حدی شیرینی و حلاوت این روند مثبت را خراب کرد.

استقلال تا اینجای کار در جذب بازیکن خوب عمل کرده و برخلاف فصل گذشته که با هیاهو و احساسات وارد نقل و انتقالات شد روند منطقی را دنبال کرده است. این روندی که امروز کادرفنی استقلال در دستور کار قرار داده کاری بود که برانکو در فصل پیش برای پرسپولیس انجام داد یعنی فقط به نقاط ضعف تیم پرداخت و در همان پست‌ها یارگیری کرد. حضور مجدد روزبه چشمی خبری خوب برای همه استقلالی‌ها است زیرا این بازیکن از قابلیت‌های بالایی برخوردار است که می‌تواند به تیم کمک کند. ماندن امید ابراهیمی و بازگشت سجاد شهباززاده هم خبر خوبی برای هواداران بود هرچند که رفتن کاوه رضایی کمی باعث نگرانی کادرفنی و هواداران شده است.

من به عملکرد منصوریان در انتخاب بازیکنان این فصل نمره مثبتی می‌دهم و فکر می‌کنم خریدهای باشگاه با اندیشه بوده است. از آنجایی که علیرضا منصوریان، محبوب سکوها است و هواداران، احترام خاصی را برایش قائل هستند توانست لیگ شانزدهم را با تمام سختی‌هایش بدون جام به پایان ببرد. احساس می‌شود چوب خط منصوریان پر شده است و امسال باید یک جام را برای باشگاه و هواداران به ارمغان بیاورد البته اگر می‌خواهد در استقلال بماند زیرا هواداران دیگر تحمل ناکامی را ندارند و خواسته آن‌ها کسب جام است. متاسفانه نتیجه فاجعه‌آور استقلال مقابل العین خیلی به شخصیت استقلال و منصوریان لطمه زد اما باز هم هواداران منصوریان را تشویق کردند و همین باعث شد تا او خود را جمع و جور کند تا با فکری آرام‌تر خود و تیم را برای لیگ هفدهم آماده کند.

برای منصوریان در لیگ پیشرو دو اتفاق می‌تواند بیافتد: ۱- ادامه روند رو به رشدی که از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم آغاز کرد. ۲- ناکامی و عدم نتیجه؛ اگر این اتفاق در نیم فصل اول بیافتاد حتی امکان دارد منصوریان لیگ را به پایان نرساند. امیدوارم جوانگرایی منصوریان در تیم ادامه داشته باشد تا استقلال دوباره به روزهای باشکوه خود برگردد. بی‌تردید همین اعتماد به جوانان بود که باعث شد مدیران باشگاه به ادامه سرمربیگری وی قانع شوند. منصوریان، نماینده مربیان نسل جوان است و همه ما استقلالی‌ها باید از او حمایت کنیم و ان‌شاالله امیدوارم که استقلال با منصوریان اوج بگیرد.

منبع: ورزش و جوان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان