تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۶

درخواست ترامپ از جمهوری‌خواهان: طرح بیمه درمانی اوباماکر را بی درنگ لغو کنید

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا رای گیری در مورد لایحه بهداشتی جمهوری خواهان را به دلیل عدم حمایت کافی از آن به بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا موکول کرد.
رویداد۲۴-دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه از سناتورهای جمهوری خواه کشورش خواست در صورتی که نمی توانند در مورد یک طرح جدید درمانی به توافق برسند، طرح بیمه درمانی اوباماکر را بی درنگ لغو کنند.


ترامپ در حساب کاربری توییتر خود نوشت: چنانچه سناتورهای جمهوری خواه قادر به تصویب آنچه درحال حاضر روی آن کار می کنند، نیستند؛ باید بی درنگ (اوباماکر) را لغو و سپس در زمانی دیگر (طرح جدیدی) را جایگزین آن کنند.

تلاش های جمهوری خواهان برای دستیابی به توافق در مورد طرح درمانی جدید روز گذشته (پنجشنبه) به مشکل برخورد.

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا رای گیری در مورد لایحه بهداشتی جمهوری خواهان را به دلیل عدم حمایت کافی از آن به بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا موکول کرد.

دفتر بودجه کنگره آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد، بر اساس برآوردهای انجام شده، نزدیک به 22 میلیون نفر از اتباع آمریکا در صورت تصویب طرح جدید سلامت، بیمه‌های درمانی خود را طی یک دهه آینده از دست می دهند.

بازنگری قانون بیمه خدمات درمانی دولت پیشین آمریکا موسوم به اوباماکر یکی از اولویت‌های جمهوری خواهان از زمان روی کار آمدن ترامپ بوده است.

ترامپ امروز (جمعه) به این توییت بسنده نکرد و در توییت دیگری قتل و کشتار در شیکاگو را به باد انتقاد گرفت.

وی توییت کرد: قتل و کشتارها در شیکاگو به حدی رسیده است که من (برای مقابله با این مساله) کمک فدرال می فرستم. 1714 مورد تیراندازی در سال جاری در شیکاگو روی داده است.
وی به طور مشخص نگفت که قصد دارد چه نوع کمکی را برای مقابله با این معضل ارسال کند.
نظرات شما
پیشخوان