تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶

برگزاری مسابقه نقاشی و تصویرسازی با موضوع ریشه کنی هپاتیت

شبکه هپاتیت ایران در راستای افزایش آگاهی جامعه نسبت به بیماری‌های کبدی، برای اولین‌بار مسابقه نقاشی و تصویرسازی‌ برگزار می‌کند.

رویداد۲۴-شبکه هپاتیت ایران در راستای افزایش آگاهی جامعه نسبت به بیماری‌های کبدی، برای اولین‌بار مسابقه نقاشی و تصویرسازی‌ برگزار می‌کند. دبیر جشنواره نقاشی شبکه هپاتیت ایران از برگزاری مسابقه نقاشی و تصویرسازی همزمان با کنگره بین‌المللی هپاتیت تهران خبر داد و گفت: علاقه‌مندان فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مریم نیما، دبیر جشنواره ادامه داد: شبکه هپاتیت ایران در نظر دارد در راستای ارتقای سطح دانش جامعه نسبت به هپاتیت‌های ویروسی، نخستین جشنواره نقاشی و تصویرسازی با موضوع ریشه‌کنی هپاتیت را مصادف با برپایی کنگره بین‌المللی هپاتیت ایران برگزار کند. تمام هنرمندان می‌توانند آثار خود را در دو شاخه نقاشی و تصویرسازی تا ۱۵ مردادماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی همچنین افزود: همزمان با اختتامیه کنگره بین‌المللی هپاتیت تهران در تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۳۹۶ به آثار برگزیده از سوی هیئت داوران تندیس و جوایزی تعلق خواهد گرفت و به تمام هنرمندان راه‌یافته به جشنواره، گواهی شرکت و کتابچه آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، بویژه درباره تکنیک و نحوه ارسال آثار به آدرس http://7.thc.ir/drawing/ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان