تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
معنوی نژاد:

برای پیشرفت والیبالم به ورونا رفتم/ سرباز فدراسیون هستم

بازیکن جوان تیم‌ ملی گفت: شرایط جسمانی‌ام هم اکنون در وضعیت خوبی است و توانایی بازی دارم.
رویداد۲۴- بازیکن جوان تیم‌ ملی گفت: شرایط جسمانی‌ام هم اکنون در وضعیت خوبی است و توانایی بازی دارم.

محمد جواد معنوی نژاد پس از پایان تمرین دیروز (دوشنبه) تیم‌ ملی درباره شرایط تمرینات پس از لیگ جهانی، اظهار کرد: لیگ جهانی 2017 برای ما تجربه بسیار خوبی بود و متوجه شدیم برای باقی‌ ماندن در بین برترین تیم‌های دنیا باید مستحکم‌تر و منسجم‌تر ظاهر شویم. بعد از لیگ جهانی با استراحتی که داشتیم بازیکنان با انگیزه بیشتری وارد تمرینات شدند و امیدوارم که بهترین نتایج را در انتخابی جهان کسب کنیم.

بازیکن جوان تیم‌ ملی درباره شرایط جسمانی‌اش و همچنین جبران نتایج ضعیف لیگ جهانی در مسابقات انتخابی جهان، گفت‌: درباره شرایط خودم بگویم که دوره درمانی من یک ماه بود که با زمان استراحتی که داشتم تحت نظر دکتر افروزی، پزشک تیم‌ ملی شرایط بسیار خوب پیش می‌رود و هم اکنون مشکلی ندارم. مسابقات انتخابی جهان در اردبیل و قهرمانی قاره‌ها در ژاپن فرصت خوبی است که بتوانیم با کسب نتایج خوب دوباره دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره احتمال حضورش در تیم زیر 23 سال برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت‌: من سرباز فدراسیون والیبال هستم و هر کجا که صلاح باشد و به من بگویند در آن تیم بهترین عملکردم را نشان خواهم داد.

معنوی نژاد در مورد قرارداد جدیدش با تیم ورونا ایتالیا، اظهار کرد: من با این که بازیکن جوانی هستم، اما این شانس خوب برای من به وجود آمد تا بتوانم در یکی از لیگ‌های معتبر دنیا بازی کنم و به کسب تجربه بپردازم. امیدوارم حضور در این تیم برای من خوش یمن باشد و به پیشرفت والیبالم کمک کند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان