تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح‌طلب به مناسبت درگذشت مریم میرزاخانی

مجمع زنان اصلاح‌طلب در پیامی درگذشت ریاضیدان نابغه ایران و جهان را تسلیت گفت.

رویداد۲۴-مجمع زنان اصلاح‌طلب در پیامی درگذشت ریاضیدان نابغه ایران و جهان را تسلیت گفت.متن پیام مجمع زنان اصلاح‌طلب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مرگ پایان کبوتر نیست...

پروفسور مریم میرزاخانی نابغه ریاضی جهان و استاد برترین دانشگاههای دنیا ناباورانه درگذشت و همه انسانهای علاقه مند به علم و دانش را در ناراحتی و حیرت فرو برد.

این فرزند برومند ایران زمین‌ و مایه افتخار ایران و ایرانی؛ نابغه ی علمی و الگوی زیست اخلاقی و متواضعانه؛ پس از سالهای سال افتخار آفرینی در عرصه ی علم و طنین انداز کردن نام ایران در جهان، سرانجام در مقابل بیماری سرطان تسلیم شد. او در این سال ها تلاش کرد تا با اراده و استعداد خود معادلات بزرگ علمی را حل کند و جای بسی افتخار است که در عمر کوتاه اما پرفروغ خویش تاثیر خود را در عالم هستی بر جای گذاشت و مهم تر از نتیجه به روش پیمودن مسیر اندیشید و کیفیت عرض زندگیش، کمی طول آن را جبران نمود.

او با تلاش خود الهام بخش دختران کوشا و با استعداد ایران زمین شد و به همگان ثابت کرد هر امری در مقابل تلاش و توان زنان ایرانی، شدنی و قابل دسترس است.

مجمع زنان اصلاح طلب درگذشت این انسان والا را به خانواده آن مرحومه، ملت ایران و جامعه علمی جهان تسلیت عرض می نماید و برای او آرامش و غفران مسألت می نماید.

روحش شاد و یادش گرامی

۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶

مجمع زنان اصلاح طلب

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
از خانم های محجبه بعید است یک بی حجاب را الهام بخش بدانند.این روایت را نشنیده اید:
شبی که من‌را به آسمان بردند، زنانی چند از امت خود را در عذاب شدید دیدم، از حالت آن‌ها تعجب کردم و از شدت عذاب آن‌ها گریستم. زنی را دیدم که به موهایش آویخته شده، مغز سرش از شدت گرما می‌جوشد؛
حضرت فاطمه(علیهاالسلام) عرض کرد: ای حبیب من و ای نور دیده من، به من خبر بدهید که عمل و روش ایشان چه بوده است که خدای تعالی این نوع عذاب را بر ایشان مسلط گردانیده است؟
حضرت فرمودند: ای دخترم: آن زنی که به مو آویخته شده بود، موی خود را از مردهای نامحرم نمی‌پوشاند
نظرات شما
پیشخوان