تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۶

کری خوانی یک بازیکن برای استقلال و پرسپولیس

امید سینک بازیکن پارس جنوبی جم گفت: کادرفنی قوی و کاربلد و همچنین تیم آنالیزوری خیلی خوبی داریم و این بازی دوستانه با استقلال ملاک نیست و در لیگ به خصوص در جم یقه همین استقلال و حتی پرسپولیس را می‌گیریم و اصلا نگران رویارویی با آن‌ها نیستیم.

رویداد۲۴-امید سینک بازیکن پارس جنوبی جم گفت: کادرفنی قوی و کاربلد و همچنین تیم آنالیزوری خیلی خوبی داریم و این بازی دوستانه با استقلال ملاک نیست و در لیگ به خصوص در جم یقه همین استقلال و حتی پرسپولیس را می‌گیریم و اصلا نگران رویارویی با آن‌ها نیستیم.امید سینک در مورد اردوی ارمنستان تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اظهار داشت: اردوی ارمنستان عالی بود و بچه‌ها بیش از پیش با هم رفیق شدند و باعث شد قدیمی‌ها و جدید‌ها بهتر با هم هماهنگ شوند. بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام دادیم و قرار است بعد این اردو چند روزی هم در تهران اردو داشته باشیم و با انجام چند بازی تدارکاتی دیگر آماده شروع مسابقات لیگ شویم.

وی در مورد بازی دوستانه با استقلال در ارمنستان گفت: این بازی که بازی دوستانه بود. هدف مان هماهنگی و پیاده کردن نکات فنی مدنظر کادرفنی بود که خدا را شکر آقای تارتار و همکاران شان راضی بودند.
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: تیم‌ها در بدنسازی بودند و بدن‌ها زیر فشار بود. در کل روی اشتباهات فردی گل خوردیم به خصوص گل اول که داور به اشتباه آن را پذیرفت و یک مقدار تیم ما را تحت تاثیر قرار داد و در اواخر بازی هم با اینکه خوب دفاع و حمله می‌کردیم گل دوم را خوردیم.
سینک با اشاره به تیم استقلال گفت: استقلال کاملا پوست انداخته بود و با چهره‌ای متفاوت برابر ما قرار گرفت. ما از استقلال یک بازی به سبک و سیاق فصل گذشته را انتظار داشتیم که یک تیم دفاعی با دوندگی کم است، اما چهره‌ای متفاوت داشتند. تیمی که یک سروگردن از تیم فصل قبلش بالاتر است و به نظرم همه تیم‌ها مقابل آنها و همچنین پرسپولیس کار دشواری خواهند داشت و این دو تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند.
وی ادامه داد: کادرفنی قوی و کاربلد و همچنین تیم آنالیزوری خیلی خوبی داریم و این بازی دوستانه با استقلال ملاک نیست و در لیگ به خصوص در جم یقه همین استقلال و حتی پرسپولیس را می‌گیریم و اصلا نگران رویارویی با آن‌ها نیستیم. باخت ما مقابل آن‌ها دوستانه بود و چهره و قدرت واقعی ما را استقلال در لیگ و به خصوص در جم ببیند که بدون شک یقه آنها را خواهیم گرفت.
تارتار در مصاحبه‌ای گفته بود که برای حضور بازیکنانش در تیم ملی قطعا با کادرفنی و شخص کی‌روش صحبت خواهد کرد، سینک در این خصوص گفت: قبلا گفته بودم که از تیم ملی هند پیشنهاد داشتم اما انگیزه حضور در تیم ملی ایران باعث شد این مسئله را قبول نکنم. تمام سعی من و بازیکنان پارس جنوبی همین است و جدا از تشکری که از تارتار بابت این حمایت دارم، شک نکنید با شناختی که از کی‌روش داریم قطعا او ما را خواهد دید. اینطور که شنیدم جزو‌ ترین‌های لیگ یک به عنوان یکی از فنی‌ترین بازیکنان هستم و می‌خواهم این عنوان را حالا در لیگ برتر به دست بیاورم. در تیم ما همه انگیزه‌ها بالاست و انگیزه خود من در این خصوص دو چندان است. مطمئن باشید کاری می‌کنم که تارتار به خاطر من حتما با کی‌روش صحبت کند.

منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان