تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

قاتل شرور رودبار پس از 10 سال در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب بیان کرد فردی که به اتهام چهار فقره قتل از سال 86 تحت تعقیب مامران پلیس بوده دستگیر شد.

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب بیان کرد فردی که به اتهام چهار فقره قتل از سال 86 تحت تعقیب مامران پلیس بوده دستگیر شد. سرهنگ رضا فیروز بخش فرمانده انتظامی شهرستان رودبار  در این باره گفت :«بعد از 10 سال کار اطلاعاتی در نهایت شرور و قاتل مسلح فراری با همکاری ماموران پلیس آگاهی ،پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح نیز از وی کشف شد.»

وی تصریح کرد: اقدامات پلیسی به جهت تغییر محل اختفای این شخص به کندی پیش می رفت لذااین پرونده جهت رسیدگی ویژه به دایره جنایی پلیس آگاهی داده شد و این ماموریت عصر روز گذشته با موفقیت به اتمام رسید.
وی با بیان اینکه این شرور مسلح از مجرمین سابقه داراین شهرستان می باشد، تصریح کرد: چهارفقره قتل مسلحانه، شرارت و اخلال در نظم عمومی، سرقت مسلحانه منزل، گروگانگیری، حمل سلاح ممنوعه و تیراندازی ایذایی و جرحی از سوابق این شرورمی باشد.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب اظهار کرد: دستگیری این قاتل و شرور فراری باعث خوشحالی مسئولان و مردم شده، لذا پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به هنجار شکنان و اخلال کنندگان نظم و امنیت را نخواهد داد.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است که در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
لااقل رودبار جنوب بنویسید. با رودبارگیلان اشتباه نشه
نظرات شما
پیشخوان