تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
عضوجبهه پایداری در گفت‎وگو با رویداد۲۴ مطرح کرد:

اعلام برائت «نقوی‎حسینی» از نشستن کنار «تتلو»

نقوی حسینی، عضو جبهه پایداری تصریح کرد: برای مراسم فارس پلاس از هفته های قبل مورد دعوت قرار گرفته بودم و برای حضور هم اصرار داشتند. وقتی به جایی دعوت می شوید ازلیست و اسامی مهمان ها اطلاع ندارید و به جهت احترامی که برای تمامی رسانه ها و فعالان در این حوزه قائل هستم، شرکت کردم.
رویداد۲۴-نقوی حسینی، عضو جبهه پایداری تصریح کرد: برای مراسم فارس پلاس از هفته های قبل مورد دعوت قرار گرفته بودم و برای حضور هم اصرار داشتند. وقتی به جایی دعوت می شوید ازلیست و اسامی مهمان ها  اطلاع ندارید و به جهت احترامی که برای تمامی رسانه ها و فعالان در این حوزه قائل هستم، شرکت کردم.

جشن اولین سالگرد راه اندازی فعالیت «فارس پلاس» متعلق به خبرگزاری اصولگرای فارس بعداز ظهر روز گذشته با حضور برخی نمایندگان مجلس و خبرنگاران برگزارشد. امیر حسین مقصودلو موسوم به تتلو خواننده زیرزمینی که پیش از این به اتهام اشاعه فحشا بازشت و مدتی به زندان افتاده بود نیز از مهمانان این مراسم به حساب می‌آمد که حضور او در این نشست با واکنش‌هایی روبرو شد.

علیرضا‌رحیمی، نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در کانال تلگرامی در همین رابطه در کانال تلگرامی خود نوشت:« تجلیل از تتلو در مراسم خبرگزاری فارس هشداری برای جریان‌های ریشه‎دار است که با نو شدن زمان ابزارهای انحراف نیز رنگ‎های نو به خود می‌گیرند. مبادا زمانی بیدار شویم که فرصتی برای اصلاح نمانده باشد.»

امیر حسین مقصودلو (تتلو) خواننده «زیرزمینی» که به یک‌باره در جریان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و پس از ملاقات با ابراهیم رئیسی «روی زمین» آمد دیروز با ظاهری همیشگی که نمونه‎های آن درخیابان باید مدام مراقب گشت ارشاد و گرفتاری‎های بعدی آن باشند در ردیف اول و در کنار سیدحسین نقوی حسینی ازچهره های اصولگرا و عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی، مجتبی ذوالنور از نمایندگان مجلس و عضو جبهه پایداری، عزت الله ضرغامی و حمید رسایی، نمایده سابق و یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری نشسته بود.

این در حالی است که پس از نشست ابراهیم رئیسی با تتلو و انتشار ویدئویی از آن در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از اصولگرایان نسبت به این دیدار واکنش نشان دادند و آن را گل به خودی دانستند. پس ازاعلام نتایج منتقدان اصولگرا ویدئو مورد نظررا از عوامل شکست رئیسی دانستند.

حسین نقوی حسینی، عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با رویداد۲۴ درباره حضور در جشن فارس پلاس کنار تتلو گفت: در گردهمایی فارس پلاس این آقای تتلو بود که در کنار من نشسته بود.

وی در ادامه اضافه کرد: برای مراسم فارس پلاس از هفته‎های قبل مورد دعوت قرار گرفته بودم و برای حضور هم اصرار داشتند. وقتی به جایی دعوت می‎شوید از لیست و اسامی مهمان‎ها اطلاع ندارید و به جهت احترامی که برای تمامی رسانه‎ها و فعالان در این حوزه قائل هستم، شرکت کردم.

عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ابتدا قصد داشتم در انتها جلسه قرار گیرم ولی با اصرار دوستان به ردیف اول رفتم که در آن قسمت مهمانان مختلفی قرار داشتند. یک لحظه احساس کردم فردی وارد شد که بسیار مورد توجه دوربین‎ها قرار گرفته، جلو آمد و دو تا از آقایان جای خود را به ایشان دادند.

نقوی حسینی در ادامه ابراز کرد: واقعا ایشان را اصلا نمی‎شناختم زیرا ویدئو نشست او را با آقای رئیسی ندیده بودم و در ابتدا فکر کردم یک فوتبالیست است، سوال کردم گفتند که آقای تتلو است و بعد از آن سالن را ترک کردم، البته به دلیل حضور ایشان نبود زمانی که برای این برنامه گذاشته بودم به پایان رسید و سالن را ترک کردم.  

وی دراین رابطه توضیح داد: در ابتدا من در ردیف اول نشسته بودم که پس از آن آقای تتلو به آن ردیف هدایت شد و در آنجا نشست و این با اینکه در کنار او نشسته باشم، متفاوت است.

این عضو جبهه پایداری در این خصوص که مطرح می‌شود پذیرش و استقبال از فردی مانند تتلو توسط اصولگرایان نشان دهنده عدول آنها از اصول است، ابراز کرد: اصولگرایان از چنین افرادی  استقبال نکردند.

نقوی حسینی درباره نشست تتلو با ابراهیم رئیسی اظهار داشت: آن نشست در جریان رقابت‎های انتخاباتی بود، گذشت و تمام شد، نتیجه و تاثیر خود را هم گذاشت.

وی درخصوص استفاده سلیقه ای از جوانانی که ظاهری شبیه به مانند تتلو دارند از جانب اصولگرایان گفت: درباره استفاده شدن یا نشدن آقای تتلو صحبتی نکردم، بحث این است که ماجرای آقای رئیسی و انتخابات به پایان رسیده است در نشست فارس پلاس نیز از او دعوت به عمل آمده بود و فارس پلاس هم شاخص اصولگرایی محسوب نیست.

این عضو جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر فارس پلاس را شاخص اصولگرایی بدانید که نشان می‌دهد خیلی سطحی قضاوت کرده‌اید، یک خواننده نمی‌تواند تعاریف اصولگرایی یا اصلاح طلبی را جابه‌جا کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
گمنام
|
France
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
2
وقتی تتل سر تا پاش تاتو هستش توی اینجور جمعا قرار میگیره چ دلیلی داره گشت ارشاد و این چیزا ب آدم بخواد گیر بده حق مردم ضایع میشه مگه اونا خونشون رنگی تره این چ جور دموکراسیه . .به کجا چنین شتابان . .من کاری ب قبلش و بعدش ندارم ولی از الگویی واس مردم استفاده کنید لاقل یکم مناسب تر باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
گشت ارشاد هزینه حمایت مردم تهران از اصلاح طلبان است
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
بیچاره تتلو که از سر اصولگرایان هم بیشتره.و متاسفانه اصولگرایان از این بچه سوء استفاده کردند ولی خدا بزرگتر بود و نتیجه اش را به خود اصولگرایان برگرداند.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
0
0
ولی باید به تمام جوانهایی که مانند امیر تتلوها هستند فرصت زندگی توی این مملکت را داد. متاسفانه امیر تتلو توسط نهادهای نظامی امنیتی مورد بازیچه قرار گرفته، از نگرانی اینکه مبادا دوباره توسط آنها بازداشت شود بعضی کارها را انجام می دهد. متاسفانه این نهادها هر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان