تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
لاریجانی در صحن؛

مجلس با وجود عقاید متنوع درمقابل اقدامات ماجراجویانه آمریکا یک‌صدا است / پیام رای استثنایی به طرح مقابله با اقدامات آمریکا را درک کنند

رییس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب یک فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا گفت: آمریکایی‌ها باید پیام این رای بسیار بالا و استثنایی را درک کنند و بدانند کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، مقابله با ملت ایران است و مجلس شورای اسلامی با همه وجود در مقابل این اقدامات خواهد ایستاد.
رویداد۲۴رییس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب یک فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا گفت: آمریکایی‌ها باید پیام این رای بسیار بالا و استثنایی را درک کنند و بدانند کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، مقابله با ملت ایران است و مجلس شورای اسلامی با همه وجود در مقابل این اقدامات خواهد ایستاد.

 علی لاریجانی در جریان نشست علنی امروز مجلس که به بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه امریکا اختصاص داشت، در سخنانی پس از تصویب یک فوریت این طرح در صحن علنی مجلس گفت: این طرح با رای بسیاری بالایی تصویب شد. البته چند نفر از نمایندگان نیز اعلام کردند که دستگاه‌ رای‌گیری‌شان خراب بوده است.

او گفت: این رای بالای نمایندگان مجلس، عزم ملت ما در مبارزه با آمریکا را نشان می‌دهد و در مجلسی که عقاید سیاسی متنوعی وجود دارد، کاملاً در این رای‌گیری که مربوط به مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا است، همه یک‌صدا هستند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید پیام این رای بسیار بالا و استثنایی را درک کنند و بدانند کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، مقابله با ملت ایران است و مجلس شورای اسلامی با همه وجود در مقابل این اقدامات خواهد ایستاد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان مجلس که پس از تصویب طرح با شعار «مرگ بر آمریکا» از این مسئله حمایت کرده بودند، پس از اتمام سخنان رییس مجلس شورای اسلامی نیز بار دیگر در صحن علنی مجلس شعاری مشابه سر دادند.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان