تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

خدمات خاصی که خودروسازان لوکس به مشتریانشان می دهند (+جزئیات)

خودروسازان گزینه‌های اغواگرانه زیادی را برای مشتریان رو می‌کنند تا آنها را به سمت محصولاتشان بکشانند.
رویداد۲۴-خودروسازان گزینه‌های اغواگرانه زیادی را برای مشتریان رو می‌کنند تا آنها را به سمت محصولاتشان بکشانند.لوکس شدن خودروها به رقابتی بین خودروسازان بدل شده و هیچ ارفاقی در این میان وجود ندارد. لوکس‌سازی بین این خودروسازان مانند مسابقه سرعت اتومبیل با شتاب در حال انجام است و خودروسازان در تلاشند تا آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنند.

اما این همه ماجرا نیست، خودروسازان گزینه‌های اغواگرانه زیادی را برای مشتریان رو می‌کنند تا آنها را به سمت محصولاتشان بکشانند. آموزش رانندگی سرعت به شکلی حرفه‌‌ای، ارائه بهترین اتاق‌ها در هتل‌های خوب دنیا از این موارد هستند.

لینکلن

لوکس‌سازان جهان پس از فروش اتومبیل برای مشتریان چه می‌کنند؟

مشتریان ویژه لینکلن می‌توانند در برنامه "برچسب مشکی" از خدمات دقیق و گسترده سالانه بهره ببرند. استفاده سالانه از کارواش‌های لاکچری و استفاده از رستوران‌های منحصر به فرد از دیگر خدمات این خودروسازی برای مشتریانش خواهد بود.

همچنین در این برنامه مشتریان از نظرات یک مشاور شخصی برای طراحی داخلی و استفاده از مواد ویژه برای فضای داخلی خودرو بهره خواهند برد. به عنوان مثال مشاور به مشتریان در انتخاب نوع چرم، نوع آلکانترا یا کیفیت و حجم چوب درون کابین کمک می‌کند.

بی‌ام‌و

لوکس‌سازان جهان پس از فروش اتومبیل برای مشتریان چه می‌کنند؟

خریداران بی‌ام‌و می‌توانند پس از خرید یک خودرو به کارخانه‌های این بنگاه تولیدی در شهرهای مونیخ آلمان یا اسپارتان‌برگ در کارولینا جنوبی سفر کنند.

آنها با کلید بی‌ام‌و، می‌توانند در مرکز رانندگی کابردی بی‌ام‌و در آلمان و آمریکا ثبت‌نام کرده و تجربیات لذت‌بخشی را کسب کنند. این تجربیات شامل رانندگی سرعت یا حرکت با موانع می‌شود.

مشتریان مدل‌های سری 7 که پرچم‌دار بی‌ام‌و محسوب می‌شوند، از خدمات بیشتری بهره می‌برند. متخصصان در هر زمانی پاسخ‌گوی مشکلات خودرو بوده و زمان‌هایی را برای ملاقات با مشتریان به منظور ارائه خدمات الویت‌‌بندی شده، ترتیب می‌دهند.

پورشه

لوکس‌سازان جهان پس از فروش اتومبیل برای مشتریان چه می‌کنند؟

پورشه برنامه‌هایی را ارائه می‌کند تا از مشتریانش رانندگان بهتری بسازد. مشتریان پورشه می‌توانند در مراکز خاص این خودروسازی در  تمرینات ویژه‌ای در خصوص رانندگی ببینند. این تمرینات ویژه توسط بهترین رانندگان جهان ارائه شده و شیوه‌ای جدید برای توسعه رانندگی محسوب می‌شود. روندی که به کاهش استهلاک خودرو و افزایش طول عمر آن کمک می‌کند. البته این برند در بیرمنگام انگلیس و مونترال کانادا نیز باشگاههایی دارد که گواهی‌نامه ویژه در خصوص رانندگی با خودروی اسپورت را ارائه می‌دهند. در برخی از کلوپ‌های رانندگی اسپورت پورشه، در آمریکا و کانادا تکنیک‌های ویژه در خصوص رانندگی روی برف و یخ نیز آموزش داده خواهد شد.

این برند آلمانی در قالب کلوپ مسافرتی پورشه، برایتان مقدماتی فراهم می‌آورد تا به شکلی سفارشی با پورشه خود به دیدن جاده‌ها و نقاط زیبای جهان بروید.

مرسدس بنز

لوکس‌سازان جهان پس از فروش اتومبیل برای مشتریان چه می‌کنند؟

مشتریان مرسدس ترجیح می‌دهند از بهترین هتل‌ها با امکاناتی نظیر اسپا استفاده کنند و اتاهایشان بیش از حد پیشرفته و به روز باشد. آنها به امکانات، اعتبارات و خدمات خوش‌آمد می‌گویند.

ولوو

لوکس‌سازان جهان پس از فروش اتومبیل برای مشتریان چه می‌کنند؟

صاحبان ولوو می‌‌توانند به گوتنبرگ سفر کنند تا خارج از برنامه خودرویشان را در اختیار بگیرند.

اقامت در گوتنبرگ و رانندگی با خودرو در نقاطی از اروپا از برنامه‌های این خودروسازی محسوب می‌شود. سپس خودروسازی محصول خریداری شده را به جائی که مشتریان تمایل دارند ارسال می‌کند.

ولوو همچنین خدماتی را برای شخصی‌سازی ظاهر درونی و برونی خودروها برای مشتریان در نظر گرفته است. شما با این امکان می‌توانید، تمام بخش‌های مورد علاقه‌تان در مدل‌های خاص را بازسازی کرده یا تغییر دهید.

لکسوس

لوکس‌سازان جهان پس از فروش اتومبیل برای مشتریان چه می‌کنند؟

لکسوس برای مشتریانش دسترسی به کنسرت‌ها، رویدادهای ورزشی و کلوپ‌های اجتماعی خصوصی را آسان می‌کند. از دیگر سو مشتریان لکسوس می‌توانند از بهترین اتاق هتل‌ها در برخی از کشورهای جهان استفاده کنند.

لکسوس همچنین به شما گزینه‌ای می‌دهد، تا از تخفیف برای تورها و خرید برای برخی از مایحتاج منزل استفاده کنید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
خودروسازان ما هم خرابی و در راه ماندن و در نهایت کشته شدن را جزو خدماتشون قرار دادن .
نظرات شما
پیشخوان