تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

برانکو: منشا را تا ۲۰ روز در اختیار نداریم/ دربی برگزار نمی‌شود،برای بازی با نفت آماده می‌شویم

یک مشکل کوچک برای منشا پیش آمده است. فکر می‌کنم او را 15 تا 20 روز در اختیار نداشته باشیم. او فعلاً توسط پزشکان معاینه می‌شود.
رویداد۲۴-یک مشکل کوچک برای منشا پیش آمده است. فکر می‌کنم او را 15 تا 20 روز در اختیار نداشته باشیم. او فعلاً توسط پزشکان معاینه می‌شود.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دیدار با نفت تهران خطرناک‌ترین دیدار سرخپوشان خواهد بود.

گفت: ما 15 روز در ایران نبودیم. در مورد موضوعاتی مانند آماده‌سازی، آنالیز و همه موارد موجود در تیم با آقای طاهری صحبت کردیم.

وی با اشاره به لغو دیدار استقلال - پرسپولیس در آلمان، گفت: دربی که انجام نمی‌شود، اما سوپرجام قطعاً در زمانی که اعلام شده بود، برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته اول هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: سال گذشته گزینه قهرمانی بودیم، اما با این تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادیم. این دیدار مشکل‌ساز است، چون هنوز به فُرم آمادگی کامل نرسیده‌ایم. با این وجود، هدف ما برتری در بازی با نفت است. همیشه بازی‌های اول، بازی‌های سختی هستند. هدف ما این است که از همان هفته اول بهتر و بهتر شویم.

برانکو در واکنش به اینکه نفت تهران تمریناتش را دیر آغاز کرده و بازیکنان آماده‌ای ندارد و به نظر می‌رسد که پرسپولیس دیدار آسانی در پیش داشته باشد، گفت: این حرف‌ها را رها کنید! اتفاقاً خطرناک‌ترین بازی برای ما این دیدار است. همه می‌گویند آماده نیستند، اما زمان بازی آماده هستند. با این حرف‌ها نمی‌توان من را گول زد. حریفان مقابل پرسپولیس با سرعت 200 کیلومتر در ساعت می‌دوند.

وی درباره مشکل گادوین منشا نیز تصریح کرد: یک مشکل کوچک برای منشا پیش آمده است. فکر می‌کنم او را 15 تا 20 روز در اختیار نداشته باشیم. او فعلاً توسط پزشکان معاینه می‌شود.
نظرات شما
پیشخوان