تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
عارف:

تعامل با دولت، همزمان با ایفای وظایف نظارتی در دستور کار فراکسیون امید است

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن جلسه بعد از ظهر سه‌شنبه این فراکسیون، بر ضرورت تعامل با دولت متکی به رای گفتمان اصلاحات و همچنین لزوم ایفای وظایف نظارتی مجلس تاکید کرد.
تعامل با دولت، همزمان با ایفای وظایف نظارتی در دستور کار فراکسیون امید است

رویداد۲۴- رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن جلسه بعد از ظهر سه‌شنبه این فراکسیون، بر ضرورت تعامل با دولت متکی به رای گفتمان اصلاحات و همچنین لزوم ایفای وظایف نظارتی مجلس تاکید کرد.

محمدرضا عارف در پایان این جلسه و در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی فراکسیون امید مجلس با بیان این که در این جلسه بیش از ۳۰ تن از نمایندگان به بیان نقطه‌نظرات خود درباره روند شکل‌گیری دولت دوازدهم و انتظارات موجود از این دولت پرداختند، تصریح کرد: در مجموع نظر ما این است که دولت آقای روحانی هم در سال ۹۲ و هم به شکل ملموس‌تر در سال ۹۶ رای خود را از گفتمان اصلاح‌طلبی به دست آورده و ما به عنوان نمایندگان این گفتمان در مجلس، باید با این دولت تعامل کنیم و نگاه ما به این دولت مثبت است.

رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که این تعامل و همراهی از ابتدا وجود داشته است، گفت: ما می‌خواهیم در ادامه مسیر هم این تعامل به حداکثر برسد.

عارف همچنین با اشاره به لزوم توجه به سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت افزود: در عین حال و ضمن حفظ فضای تعاملی مثبت بین فراکسیون امید و رئیس‌جمهوری، ما خود را نسبت به مردم متعهد می‌دانیم و در این راستا بر انجام وظایف نظارتی خود به عنوان وکلای ملت نیز تاکید داریم و معتقدیم این دقت و نظارت، در راستای کمک به دولت دوازدهم برای تشکیل کابینه ای کارآمد، ضروری است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان