تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام ناطق نوری:

ارتباط و هماهنگی با رهبری همواره جلوی تندروی‌ها را می‌گیرد

حجت‌الاسلام ناطق نوری تاکید کرد: ارتباط، هماهنگی و همدلی دولت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره می‌تواند جلوی بسیاری از تندروی‌ها را گرفته و موجب آرامش جامعه شود.
رویداد۲۴-حجت‌الاسلام ناطق نوری تاکید کرد: ارتباط، هماهنگی و همدلی دولت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره می‌تواند جلوی بسیاری از تندروی‌ها را گرفته و موجب آرامش جامعه شود.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در دیدار جمعی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی به استان چهارمحال و بختیاری جفای زیادی شد و امکانات در حداقل بود و مناطقی وجود داشت که مجبور بودند برای عبور از عرض رودخانه برای بهره‌مندی از امکانات بهداشتی و تأمین مایحتاج؛ تلفات جانی، مالی و مشقات بسیاری را متحمل شوند، اما امروز شاهد رشد چشمگیر این استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و.. هستیم که انشاالله با تداوم آن، بتوان سایر مسایل و مشکلات این استان را مرتفع نمود.

او افزود: ساختار و سیستم اداری کشور ضعف دارد و می‌بایست اصلاح شود؛ کمبود نیروی انسانی نداریم و مشکلات موجود نیز به خاطر ساختار نا‌مناسب است.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه امیدواریم آقای روحانی در چهار سال پیش رو بتوانند با غلبه بر مشکلات موجود اوضاع کشور را سامان دهند، گفت: ارتباط، هماهنگی و همدلی دولت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره می‌تواند جلوی بسیاری از تندروی‌ها را گرفته و موجب آرامش جامعه گردد.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان