تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۶

آتش سوزی در پارک ملت شهرکرد

یکهزار متر مربع از درختان و پوشش گیاهی پارک ملت شهرکرد در آتش سوخت.

رویداد۲۴-یکهزار متر مربع از درختان و پوشش گیاهی پارک ملت شهرکرد در آتش سوخت.مجید علیپور  افزود: این آتش سوزی عصر چهارشنبه رخ داد که با حضور بموقع نیروهای اعزامی آتش نشانی مهار شد ، اما یکهزار متر مربع از درختان و پوشش گیاهی این پارک در آتش سوخت.
وی با بیان اینکه عامل انسانی علت وقوع این آتش سوزی بوده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال به دلیل بی توجهی مسافران و گردشگران چندین مورد آتش سوزی در پارک های شهرکرد رخ داده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، تعداد خوردوهای این مرکز را 15 دستگاه اعلام کرد و گفت: هم اکنون 55 نیرو در این مرکز مشغول خدمات رسانی هستند.
همچنین مدیرآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن از امداد رسانی به یک حادثه رانندگی در عصر روز چهارشنبه با کمک نیروهای آتش نشان و اورژانس 115 شهرستان خبر داد.
اسماعیل یزدانی افزود: در تماس با سامانه 125 اتش نشانی بروجن برخورد سواری گازسوز پژو با کامیون حامل سیمان اطلاع رسانی شد.
وی از اعزام یک اکیپ امداد و نجات سوانح جاده ای به محل حادثه خبر داد و گفت: یک نفر مصدوم این حادثه رانندگی پس از نجات از خودرو جهت درمان به تکنسین های فوریتهای پزشکی شهرستان تحویل داده شد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان