تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازیکن تازه نفس پرسپولیس عصای دست برانکو

آدام‌ همتی خرید جدید پرسپولیس امید زیادی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی دارد.

رویداد۲۴-آدام‌ همتی خرید جدید پرسپولیس امید زیادی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی دارد. قرمزهای تهران با ۱۹بازیکن در بازی‌ سوپرکاپ فوتبال ایران حاضر می شوند و در میان تمام بازیکنان، نام‌یک‌ نفر بیش از سایرین به چشم می آید.

آدام‌ همتی، فوتبالیست دو رگه ایرانی-کانادایی پرسپولیس بازیکنی است که برانکو اعتقاد زیادی به او دارد و به نظر می رسد سرمربی‌ کروات قصد دارد از این هافبک جوان در بازی مقابل نفت تهران رونمایی کند.

نوه سعید راد، ذاتا یک هافبک تهاجمی است که توانایی بازی در دو‌ پست وینگر چپ‌ و راست را هم دارد و به همین خاطر می تواند عصای دست سرمربی در کوران مسابقات لیگ، جام حذفی و حتی لیگ‌ قهرمانان باشد.

برانکو که دوست داشت این بازیکن را در تعطیلات نیم فصل لیگ شانزدهم به تیم اضافه کند، حالا نام او را در اولین بازی مهم تیمش در سال جدید، بین‌ تمامی ستاره‌های پرسپولیس قرار داده تا نشان دهد حساب زیادی روی انتخاب خودش باز کرده است!

آدام جوان امروز این شانس را دارد که اولین جام را با تیم محبوب پایتخت کسب کند و به این ترتیب آغازی رویایی در فوتبال ایران داشته باشد.

بدون شک درخشش او در پرسپولیس می تواند زمینه ساز حضورش در تیم ملی باشد و بعید نیست که برانکو با میدان دادن به این هافبک دو‌رگه، او را راهی روسیه کند به خصوص اینکه کی روش علاقه زیادی به بازیکنان دورگه دارد و راحت‌تر به این بازیکنان توجه می کند!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
0
0
خیلی تابلو تعریف کردید
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان