تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

اولین نشست یاران تازه نفس استقلال با منصوریان

سرمربی آبی ها در جریان تمرین پنجشنبه نیز دقایقی با خرید های جدید خود در آستانه فصل صحبت کرد تا نشان دهد برای تغییر سبک و تغییر در نتیجه گیری برای فصل پیش رو حساب ویژه ای روی این خریدها باز کرده است.

رویداد۲۴-سرمربی آبی ها در جریان تمرین پنجشنبه نیز دقایقی با خرید های جدید خود در آستانه فصل صحبت کرد تا نشان دهد برای تغییر سبک و تغییر در نتیجه گیری برای فصل پیش رو حساب ویژه ای روی این خریدها باز کرده است. انجام خرید های بین المللی برای ترمیم استقلال روشی بود که منصوریان در ابتدای پیش فصل در نظر گرفت و به همین دلیل استقلالی ها فعال ترین تیم بازار نقل و انتقالات تابستانی بودند. سرمربی استقلال در پیش فصل منتظری، جباری، شهباززاده، شجاعیان و بیت سعید را به عنوان اصلی ترین خرید های خود به هواداران معرفی کرد و این بازیکنان البته خیلی زود در دیدارهای تدارکاتی جایی برای خود درون ترکیب استقلال پیدا کردند.

سرمربی آبی ها در جریان تمرین پنجشنبه نیز دقایقی با خرید های جدید خود در آستانه فصل صحبت کرد تا نشان دهد برای تغییر سبک و تغییر در نتیجه گیری برای فصل پیش رو حساب ویژه ای روی این خریدها باز کرده است. خرید های منصوریان در خط دفاع، هافبک و حمله در پیش فصل و دیدارهای دوستانه نمایش بسیار خوبی داشتند و حالا هواداران چشم انتظار رونمایی از آنها در افتتاحیه لیگ برتر هستند.

 

 

 

 

منبع: ورزش سه
نظرات شما
پیشخوان