تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

کمپین‌های آموزشی - دانشجویی هپاتیت برگزار می شود

دکتر سیدموید علویان، رییس شبکه هپاتیت ایران گفت: مصادف با روز جهانی هپاتیت (6 مرداد ماه) کمپین‌های آموزشی دانشجویی در اکثر نقاط کشور با توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره، موارد مشکوک به ابتلا را جهت انجام آزمایشات رایگان (هپاتیت بی و سی) به آزمایشگاه‌های همکار در این طرح ارجاع خواهند داد.

رویداد۲۴-دکتر سیدموید علویان، رییس شبکه هپاتیت ایران گفت: مصادف با روز جهانی هپاتیت (6 مرداد ماه) کمپین‌های آموزشی دانشجویی در اکثر نقاط کشور با توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره، موارد مشکوک به ابتلا را جهت انجام آزمایشات رایگان (هپاتیت بی و سی) به آزمایشگاه‌های همکار در این طرح ارجاع خواهند داد. دکتر سیدموید علویان در آستانه روز جهانی هپاتیت اظهار کرد: شبکه هپاتیت ایران، یکی از شبکه‌های مصوب وزارت بهداشت متشکل از پزشکان و متخصصین بهداشت و درمان در سراسر کشور است که به عنوان تنها نماینده رسمی اتحاد جهانی هپاتیت (WHA) در ایران در راستای حذف بیماری هپاتیت فعالیت می‌کند.


وی افزود: هر ساله در روز جهانی هپاتیت، فعالیت‌هایی توسط این شبکه به منظور ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به بیماری‌های هپاتیت صورت می‌گیرد. امسال نیز مانند سال گذشته، مصادف با روز جهانی هپاتیت (6 مرداد ماه) کمپین‌های آموزشی دانشجویی در اکثر نقاط کشور با توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره، موارد مشکوک به ابتلا را جهت انجام آزمایشات رایگان (هپاتیت بی و سی) به آزمایشگاه‌های همکار در این طرح ارجاع خواهند داد.

به گفته علویان، لیست آزمایشگاه‌ها به تفکیک شهرها به همراه آدرس، تلفن و روزهای کاری و همچنین توضیحات کامل درباره این طرح در سایت شبکه هپاتیت ایران به آدرس hep.ir در دسترس است. امید است با همکاری آزمایشگاهیان عزیز و دانشجویان فعال در جهت ریشه کنی هپاتیت سی تا سال 1410 گام برداریم.

رییس شبکه هپاتیت ایران گفت: این کمپین آموزشی – دانشجویی از چهارم تا ششم مردادماه به مناسبت روز جهانی هپاتیت در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین 50 آزمایشگاه در سراسر ایران برای انجام آزمایش رایگان هپاتیت با این کمپین همکاری خواهند داشت.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان