تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
توضیحات سیف در حاشیه جلسه هیات دولت:

سه تعاونی غیر مجاز به زودی تعیین تکلیف می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: غیر از تعاونی‌های منحله ادغامی در کاسپین، سه تعاونی دیگر هم داریم که غیرمجاز هستند که بزودی خبر تعیین تکلیف آنها را هم اعلام می‌کنیم که با این وجود دیگر هیچ موسسه غیرمجازی نخواهیم داشت.
رویداد۲۴ - رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: غیر از تعاونی‌های منحله ادغامی در کاسپین، سه تعاونی دیگر هم داریم که غیرمجاز هستند که بزودی خبر تعیین تکلیف آنها را هم اعلام می‌کنیم که با این وجود دیگر هیچ موسسه غیرمجازی نخواهیم داشت.

ولی الله سیف در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ما در مورد سپرده گذاران تعاونی های ادغامی در موسسه کاسپین تا صد میلیون تومان را تعیین تکلیف کرده‌ایم و خوشبختانه الان شرایط مناسب است و مبالغ بالاتر را هم تعیین تکلیف خواهیم کرد و این کار حتماً انجام خواهد شد.

ادامه دارد
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سپرده گذار ثامن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
آنشالله زودتر شما یا اخراج شوید یا مجبور به استعفاء .. اول با شایعات و وعده وعید مردم را دچار بحران و ترس می کنید و بعد از هجوم مردم به موسسه ها و بی اعتماد کردن مردم به سیستم جمهوری اسلامی .. خبر از تعیین تکلیف می دهید.. در کجای دنای لقمه را سر وته تو دهن می کنند.. اول تعیین تکلیف می کردید و بعد اعلام ..
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان